قدس آنلاین - کرمان - شریفی: نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام رمضانی پور و با حضور مسئولین و مردم در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) شهرستان رفسنجان اقامه شد.

نماز عید قربان در رفسنجان اقامه شد

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز با برشمردن شاخصه های مدیریت کارآمد اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان شاهد مدیریت خوبی هستیم وسال های اخیردرمسائل سرمایه گذاری پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.
وی در ادامه افزود: افراد ثروتمند می توانند در این زمینه یاری رسان باشند و با ایجاد یک کارخانه دهها و صدها بیکار را مشغول به کار کنند.
رمضانی پور با اشاره به همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه که 24 و 25 شهریورماه در رفسنجان برگزار می شود، گفت: امید است با بهره گیری از نتایج این همایش، پایان سال خبرهای خوشی به مردم شهرستان داده شود.
وی با بیان اینکه توسعه شهرستان نیازمند همکاری و همیاری اقشار مختلف است، تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در رفسنجان مسئله آب است که می توان با مدیریت درست و مصرف بهینه برای حل این مشکل قدم برداشت.
امام جمعه رفسنجان در خطبه دوم نماز عید قربان به حضور باشکوه مردم در مراسم دعای عرفه که روز گذشته در مصلی برگزار شد اشاره کرد و گفت: این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد شهدای منا و قرائت دعای عرفه با حضور مطهر شهید گمنام همراه بود و جا دارد از تمامی دست اندرکاران این مراسم تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه به بحث پایبندی انقلاب بودن پرداخت و بیان داشت: آنچه مهم است انقلابی ماندن، انقلابی عمل کردن و انقلابی فکر کردن است.
حجت الاسلام رمضانی پور اخلاص در کارها را ضروری دانست و گفت: بدون اخلاص همه اعمال ما بر باد می رود، در این زمینه باید همچون شهدا عمل کنیم که جان گرانبهای خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.