تفاهمنامه سه‌جانبه میان شرکت یوتک فرانسه، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و شرکت ایتراک ایران خودرو امضا شد.

تفاهمنامه سه‌جانبه خودرویی با فرانسه امضا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اهداف امضای این تفاهمنامه را افزایش توان در ثبت و بازرسی خودرو، انتقال دانش روز از کشورهای دیگر از جمله فرانسه، بهبود کیفیت خودروها، آموزش متخصصان داخلی اعتبار بخشی به مراکز تست خودرو، ایجاد حوزه های جدید در بخش بازرسی و ایجاد آزمایشگاه ها برای تست و کیفیت خودرو و صرفه جویی درهزینه های تست و بازرسی اعلام کرد.
اشکان گلپایگانیان؛ اهداف دیگر این تفاهمنامه را انتقال فن آوری و دانش فنی مرتبط با تست و آزمون موجود در اروپا به ویژه فرانسه بیان کرد. وی گفت:‌ شرکت یوتک فرانسه جزء 6 آزمایشگاه معتبر اروپاست که گواهینامه صادر می کند.
غفوریان نماینده شرکت ایتراک نیز گفت: هدف این تفاهمنامه ارتقاء تست و کیفیت خودرو است، چون تست های خودرو در دنیا سخت گیرانه تر می شود و با این تفاهم نامه می توانیم مراکز تست خود را تجهیز کنیم و به دانش روز دست یابیم.
وی اضافه کرد: آموزش نیروهای داخلی در زمینه تست و بازرسی قطعات خودرو اهداف دیگری است که دنبال می کنیم و منافع ‌آن به مصرف کنندگان خودرو می رسد.
مدیرعامل شرکت یوتک (UTAC) نیز گفت: با تامین تجهیزات و لوازم موردنیاز بعد از این تفاهم نامه به گسترش بازرسی ها و ارتقای کیفیت کمک می کنیم.
لورنت بنویت افزود: انتقال فن آوری و دانش فنی با امضای این تفاهمنامه انجام خواهد شد که امیدواریم به بهبود کیفیت خودرو در ایران و رضایت مشتریان ایرانی بینجامد.
مشاور مدیرعامل سازمان گسترش نیز در این مراسم گفت: بیشترین حجم قرارداد خودروی ایران در سال های اخیر با کشور فرانسه بوده و گاهی حتی سالانه به یک میلیارد یورو نیز رسیده است و شرکت های رنو و پژو درا یران فعالند.
احمد قلعه بانی اضافه کرد:‌ بیشترین واردات خودرو را از این دو خودروساز داشتیم اما مردم از کیفیت این خودروها راضی نیستند.
مشاور مدیرعامل سازمان گسترش ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهمنامه کمبود تست خودرو در ایران جبران شود و شاهد افزایش کیفیت خودروها باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.