مشاور رییس مجلس دهم در ادامه این مطلب افزود: خواهش می کنیم در انتخابات آتی ریاست جمهوری رفوزه ها در حاشیه بنشینند و ترکیب جدید در اصولگرایی در مرکزیت قرار گیرد تا شاهد نتیجه ای متفاوت باشیم.

محور شدن "رفوزه ها" باعث شکست ٠ - ٣٠ در تهران شد

منصور حقیقت پور، نماینده اصولگرای مجلس نهم، معاون سردار قاسم سلیمانی،  نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم که از منتقدان اصلی سیاست های دولت نهم و دهم بود و نقش پررنگی در دفاع از برجام در کمیسیون ویژه برجام و کمیسیون امنیت ملی داشت و اکنون در سمت مشاور رییس مجلس فعالیت می کند از ماه های پیش از برگزاری انتخابات در مورد خطر مدیریت انتخاباتی جریان اصولگرا توسط افراد نابلد و تندروهای این حوزه هشدار داده بود. وی در گفت و گو با جمهوریت در خصوص تکرار این اشتباه در انتخابات اتی ریاست جمهوری نیز هشدار می دهد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جمهوریت ، حقیقت پور  در این خصوص می گوید: کسانی در انتخابات های اخیر مرکزیت اصولگرایی را در دست گرفتند که در عرصه انتخابات رفوزه شده اند و چهره های موجه اصولگرایی را هم قبول نداشتند.

رفوزه های انتخاباتی اخیر در جریان اصولگرایی در حاشیه بمانند

مشاور رییس مجلس دهم در ادامه این مطلب افزود: خواهش می کنیم در انتخابات آتی ریاست جمهوری رفوزه ها در حاشیه بنشینند و ترکیب جدید در اصولگرایی در مرکزیت قرار گیرد تا شاهد نتیجه ای متفاوت باشیم.

حقیقت پور با انتقاد از سکوت جامعتین به عنوان محوریت و مرکز تصمیمات اصولگرایان در انتخابات در قبال تندروی برخی تشکل های این جریان گفت : علت باخت همین سکوت بود ، جامعتین باید قاطع مقابل تندروهایی را که خود را منتسب به اصولگرایی می کنند بیاستد.

وی ادامه داد:جامعتین مقابل این تندروی ها ساکت باشد، همان نتایج قبل تکرار می شود و نتیجه همان می شود که اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس در تهران 30 به هیچ باختند.

باخت 30 بر هیچ اصولگرایان در تهران در انتخابات مجلس نتیجه مرکز قرار گرفتن تندروها در ائتلاف اصولگرایی بود.

حقیقت پور تصریح کرد: نتیجه همان شیوه غلط وحدت و ائتلاف بود که اصولگرایان از تهران حتی یک کرسی به دست نیاوردند و 30 بر هیچ باختند و در شهرستان ها هم مستقلین به مجلس راه یافتند.

وی با انتقاد از رویه ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم  در تهران و شهرستان ها تصریح کرد: ائتلاف در تهران لیست بسیار غیر قابل قبولی را بست و در شهرستان ها هم که "آتش به اختیار" گذاشته بودند یعنی هر کس هر کاری می خواهد بکند.

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس دهم خاطر نشان کرد: اگر ساز و کار ، همان سازوکار قبلی باشد نتیجه همان رفوزگی خواهد بود.

مگر می شود محسن رضایی ،باقر قالیباف ،علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی را از اصولگرایی حذف کرد

 باید افرادی در مرکزیت اصولگرایی تصمیم گیری کنند که به افراد استخوان دار اصولگرا میدان بدهند، مگر می شود محسن رضایی ، باقر قالیباف ، علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی  را از اصولگرایی حذف کرد و مرکزیت را به عده ای داد .

 یا ایثارگران میدان را در دست می گیرد یا تشکل آقای زاکانی!

وی با انتقاد از محور قرار گرفتن تشکل های غیر اصلی در جریان اصولگرایی در فعالیت های انتخاباتی اخیر اصولگرایان گفت: مگر ایثارگران چند نفر هستند ؟ میتینگ بگذارند ببینیم می توانند در کل کشور 5هزار نفر را جمع کنند، متاسفیم که برای کار انتخاباتی یا ایثارگران میدان را در دست می گیرد یا تشکل آقای زاکانی!

احمدی نژاد با شعارهای پوپولیستی به دنبال جمع آوری رای از سطوح پایین جامعه است

حقیقت پور در ارزیابی از حضور احمدی نژاد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت:  در سطوحی از جامعه مردم در قواره های اصولگرایی و اصلاح طلبی نمی گنجند، در روستاها و مناطق محروم مردم به دنبال شعارهای معیشتی هستند و احمدی نژاد راه این موضوع را با شعارهای پوپولیستی دنبال می کند.

دولت روحانی برای ماندن در ساختمان پاستور برای دور بعد باید دستاورد ملموس تری از برجام داشته باشد

حقیقت پوردر مورداحتمال تکرار دولت روحانی برای دور بعد نیز تاکید کرد: دولت روحانی برای ماندن در ساختمان پاستور باید حتما دستاورد داشته باشد.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته  برجام در ابعاد سیاسی قابل قبول است اما نه برای توده مردم، دستاوردهای برجام خیلی مورد سیاه نمایی قرار گرفت لذا باید دستاورد اقتصادی ملموس تری وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.