قدس آنلاین/ ایلام: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: در بین دانش آموزان مدارس استثنایی استان ایلام، نوشت افزار رایگان توزیع می شود.

توزیع نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان استثنایی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سیدمحمد موسوی با بیان اینکه به دنبال رایزنی با شماری از افراد خیر و نیکوکار قرار است سرویس کامل نوشت افزار در اختیار ۶۰۰ دانش آموز  مدارس استثنایی استان قرار گیرد، اظهارداشت: سعی می شود نوشت افزار مورد نیاز تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان استثنایی استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید 50 دانش آموز جذب مدارس استثنایی استان شده اند، بیان داشت: 550 دانش آموز دختر و پسر در 23 مدرسه استثنایی استان به همراه 50 دانش آموز جدید سال تحصیلی خود را از مهرماه شروع می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام به تعداد ثبت نام شدگان در مدارس استثنایی اشاره کرد و افزود: تعداد دانش آموزان استثنایی پذیرفته شده نسبت به پارسال تفاوتی نداشته است و این دانش آموزان در هفت گروه آموزشی مختلف به تحصیل مشغول هستند.

سیدمحمد موسوی با اشاره به اینکه 300 میلیون ریال تجهیزات و امکانات آموزشی برای مدارس استثنایی استان خریداری شده است، یادآور شد: این امکانات برای استفاده دانش آموزان مدارس استان در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.