قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی نکونام, امام جمعه شهرکرد گفت: برای دولت اسلامی افتخار نیست که خوش‌گذران ها و لاابالی‌ها راضی، ولی اهل ایمان ناراضی باشند و دلشان را خون کنند.

قطعا خون شهدای منا گریبان آل سعود را خواهد گرفت

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک این عید بزرگ و ارزشمند به ملت بزرگ ایران و به همه‌ی مسلمانان عالَم گفت: خدای متعال دو روز نورانی عید فطر و قربان را به  مسلمانان عطا کرد تا آن‌ها را به قرب الهی مشغول کند  و از جهالت و ابتذال دور بدارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی نکونام محتوای عید قربان و عید فطر را  بندگی خداست دانست و گفت: محتوای عید قربان و غدیر عبارت است از بندگی خدا و  دور بودن از معصیت الهی؛ یعنی  این دو روز ملاک و معیار تمام سال مسلمان است که به خاطر بندکی و عبودیت در این ایام، آن را جشن می‌گیرند و گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام مفهوم عید را نیز شکرگذاری به درگاه الهی دور بودن از معصیت خدا دانست و تصریح‌کرد: جامعه باید از معصیت و گناه دور باشد و همه آحاد مردم باید تلاش کنند که جامعه را پاک نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که مبارزه برای سلامت جامعه وظیفه‌ای همگانی است افزود: همه وظیفه دارند تلاش کنند که جامعه سالم باشد و مفهوم واقعی عید قربانی نیز همین قربانی شدن نفس، دنیا و شیاطین و حاکم شدن بندگی و اطاعت خدا است.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام حمایت و پشتیبانی از کسانی که در جهت سالم نگه داشتن جامعه تلاش می‌کنند را  وظیفه دولتمردان دانست و تاکیدکرد: وظیفه دولتمردان است که از کسانی که امربه معروف و نهی از منکر می‌کنند و تلاش می‌کنند که جامعه را سالم نگه دارند، حمایت و پشتیبانی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: برای دولت اسلامی افتخار نیست که خوش‌گذران و لاابالی‌ها راضی باشند و یا دولتمردان تلاش کنند که آن‌ها را از خودشان راضی نگه دارند اما اهل ایمان ناراضی باشند و دلشان را خون کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر این که معترضین به مجالس لهو و لعب باید نور چشم دولتمردان و مورد تکریم و حمایت باشند تاکیدکرد: برای دولت اسلامی افتخار نیست که معترضین به کارهای گناه آلود و مجالس لهو و لعب را  قانون شکن و اخلال‌گر معرفی کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: متأسفانه وقتی از اهل ایمان و آمران به معروف و ناهیان از منکر و معترضین به مجالس لهو لعب سوال می‌کنیم که چرا اعتراض خود را اعلام نمی‌کنید؟ می‌گویند که می‌ترسیم ما را بگیرند و به عنوان اخلال‌گر، برای‌مان پرونده‌سازی کنند.

امام جمعه شهرکرد به مسئله کنسرت‌های موسیقی که این روزها دولتمردان در تلاش برای گسترش و ترویج آن‌ها در جامعه هستند اشاره کرد و گفت: متأسفانه شخص ریاست جمهوری که چشمش روشن، معترضین به برگزاری کنسرت‌های لهو و لعب را قانون شکن معرفی می‌کند و وزیر ارشاد نیز می‌گوید ما در برابر این مسئله کوتاه نخواهیم آمد

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: آیا گسترش مجالس لهو و لعب و برخورد با کسانی که معترض به برگزاری این گونه مجالس هستند، یک افتخار برای دولت اسلامی است؟

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام افزود: دولت در بسیاری از موارد  در برابر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کوتاه آمده اما در این مسئله حاضر نیستند در برابر اهل ایمان که نسبت به مجالس لهو و لعب معترض هستند، کوتاه بیایند و حتی با صراحت می‌گویند که کوتاه نخواهیم آمد! در این مسئله هم باید دولت کوتاه بیاید و اهل ایمان حمایت و تقویت شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: مبادا به آن‌جا برسیم که آمر به معروف و ناهی از منکر به دلیل آن که بگوید مرا قانون‌شکن و اخلال‌گر معرفی می‌کنند، احساس امنیت نکند که این قطعا افتخار برای دولت اسلامی نیست.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام  تصریح‌کرد: برای دولت اسلامی افتخار نیست که مسجد و اصحاب مسجد و به تعبیر بعضی از این آقایان، آخوندها از آن‌ها ناراضی باشند و  مرتب از دولت انتقاد کنند.

امام جمعه شهرکرد خطاب به دولتمردان تاکیدکرد: روحانیت و اهل مسجد انقلاب و دولت را از خودش می‌داند و اگر هم اعتراضی دارند باید دولت به خود بیاید و اعتراض آن‌ها را بررسی کند و مورد توجه قرار بدهد تا جامعه از معصیت دور و به پاکی‌ها آغشته شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهدای عزیز و ارزشمند منا تاکیدکرد:  قطعا خون این شهیدان گریبان آل سعود را خواهد گرفت و آل سعود با این جنایت و امثال این جنایت‌ها در حقیقت تیشه به ریشه خودش زده و بقاء خودش را به حداقل رسانده است و به زودی  در اثر مظلومیت این خون‌ها، نابودی آن را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: اگر چه مجری تمام این مکرها، حیله‌ها و شیطنت‌ها آل سعود است اما در حقیقت عامل اصلی آمریکا است و نقشه اصلی را سازمان‌های موساد و سیا طراحی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌نکونام  تاکیدکرد: مبادا تصور کنیم مجری آل سعود است و نباید کاری با آمریکا و هم‌پیمانانش داشته باشیم بلکه باید همه این‌ها با یک چوب رانده شوند و نفرت از آن‌ها در جهان فراگیر باشد.

امام جمعه شهرکرد سیره و روش ائمه معصومین در مواجه با دشمنان را افشاء چهره دشمن و دست دوستی ندادن با آن‌ها دانست و تاکیدکرد: متأسفانه آن کسانی که در داخل برای دوستی با آمریکا پیش قدم بودند و دست دوستی به سمت آن‌ها دراز کردند، امروز نیز حرف از دوستی با آل سعود می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان‌کرد: امروز همگان، ضایعات مذاکراتی که رفتند و کوتاه آمدند و خلاف منویات رهبر معظم انقلاب عمل کردند را به عینه دیدند؛ بنابراین این‌ها دشمنان سرسخت انقلاب هستند و اقتدار و عزت ما به آن نیست که با آن‌ها دست دوستی بدهیم

حجت الاسلام‌والمسلمین‌نکونام در پایان تاکیدکرد: یقین داشته باشید که به قدرت و عنایت الهی، آل سعود ماندنی نیستد و تیشه به ریشه خودش زده و به زودی نابود خواهد شد و دست قدرت الهی پشت سَر ملت ایران است؛ بنابراین امید بستن به بیگانه و دشمن یعنی قطع امید از خدای متعال که جفا در حق انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.