قدس آنلاین- بیرجند: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان در بهمن ماه گفت: پژوهشگران و محققان و علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا پایان آبان ماه به این اداره کل ارسال کنند.

پایان آبان ماه آخرین مهلت شرکت درکنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علی شریعتی‌ منش در جلسه برنامه‌ریزی و بررسی محورهای کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار داشت: چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران – خراسان جنوبی با هدف بیان قابلیتها و ارزشهای معماری و شهرسازی استان خراسان جنوبی و همچنین آشنایی بیشتر صاحبنظران و محققان با این استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: حوزه‌های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی و سازه در تاریخ معماری و شهرسازی از جمله محورهای کنگره تاریخ معماری و شهرسازی خراسان جنوبی است.

معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی تصریح کرد: باستان‌شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته نیز از دیگر محورهای این کنگره است.

شریعتی‌منش اظهار داشت: چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران – خراسان جنوبی به مدت سه روز در شهرستانهای بیرجند، فردوس و خوسف برگزار می‌شود.

وی افزود: پژوهشگران و محققان و علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا پایان آبان ماه به نشانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی ارسال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.