۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
کد خبر: 456452

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار مقابل ژاپن در رقابتهای فیباآسیا چلنج هم پیروز شد.

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات فیبا آسیا چلنج که حکم اولین مرحله رقابت های انتخابی جهانی ٢٠١٩ را دارد، امروز با برگزاری دیدارهای روز دوم از مرحله دوم در تهران پیگیری شد. در چارچوب دیدارهای امروز، تیم ملی بسکتبال کشورمان که پس از شکست قطر، عراق و تایلند به مصاف ژاپن رفت و برابر این تیم هم به برتری ٦٨ بر ٥٧ دست یافت.

تیم ملی بسکتبال که طی سه دیدار گذشته خیلی راحت و با اختلاف حریفان خود را شکست داد، در مصاف با ژاپن و به خصوص در نیمه دوم رقابتی نزدیک با حریف خود داشت، در مجموع دیدار تیم های ایران و ژاپن برای هر دو تیم سخت تر از حد تصور پیگیری شد اما در این بین ملی پوشان ایران با دفاع منسجم جلوی خیلی از حملات بازیکنان حریف را گرفته و جز در کوارتر سوم، اجازه ندادند آنها به راحتی اقدام به شوتزنی و نفوذ به زیر حلقه شدند، در مقابل هم خود با کار تیمی منظم و هماهنگ شد بارها در زیر سبد حریف  برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کردند.

البته در آخرین دقایق این دیدار، ملی پوشان ژاپنی با استفاده از ریباندهای حمله و پیگیری با جدیت رقابت، سعی در کم کردن اختلاف امتیاز داشتند اما در نهایت موفق به این مهم نشدند.

در جریان دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن، حامد حدادی مهره ای تاثیر گذار بود که حضور موثرش در زمین بارها و بارها ژاپنی ها را مجبور به خطا کرد. ضمن اینکه درک باوئرمن سرمربی تیم ملی ایران در این بازی به جز میثم میرزایی از دیگر نفرات تیمش استفاده کرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که از جمله تیم های بدون باخت در مسابقات فیبا آسیا چلنج است، فردا آخرین دیدار خود در مرحله دوم این رقابت ها را برابر کره جنوبی برگزار می کند تا با توجه به نتیجه این دیدار و نهایی شدن موقعیتش در گروه F، برنامه دیدارش در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

اما امروز و پیش از دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن، ٤ دیدار دیگر برگزار شد که طی آن از گروه E مسابقات چین تایپه ٨٣ بر ١٠٩ مغلوب اردن شد. هند در مصاف با چین به برتری ٧٠ بر ٦٤ دست یافت و فیلیپین هم مقابل قزاقستان صاحب برتری ٩٨ بر ٨٦ شد. همچنین یک دیدار از گروه F برگزار شد که طی آن تایلند با نتیجه ٦٤ بر ٦٢ مغلوب قطر شد.

دیدارهای امروز از مرحله دوم مسابقات فیبا آسیا چلنج تا ساعاتی دیگر با دیدار دو تیم کره جنوبی و عراق از گروه F به پایان می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.