رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: چهار تن کله پاچه فاسد از یک سردخانه غیرمجاز در شهرستان اراک کشف شد.

کشف چهار تن کله پاچه فاسد در اراک

اراک- قدس آنلاین- به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرگرد مهدی تقوی نیا افزود: این میزان موادغذایی فاسد روز دوشنبه هفته جاری با همکاری کارشناسان اداره دامپزشکی استان مرکزی و در راستای اجرای طرح های نظارتی بر واحدهای نگهداری و عرضه مواد غذایی به دست آمد.

وی بیان کرد: کله و پاچه های فاسد پس از کشف، بلافاصله معدوم و در این رابطه یک نفر دستگر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد. رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی ادامه داد: پلیس با اجرای مستمر طرح های مبارزه با مظاهر علنی فساد درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در اراک دستگیر شد رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شخصی در اراک دستگیر شد. سرگرد مصطفی نوروزی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت سه میلیون ریال را از حساب بانکی اش به صورت غیرمجاز، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد، فردی ناشناس با در اختیار داشتن اطلاعات و رمز های عبور ،مبالغی را در چند مرحله به صورت اینترنتی از حساب بانکی شاکی برداشت کرده است. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با انجام تحقیقات فنی متهم این پرونده شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرگرد نوروزی عنوان کرد: متهم دستگیر شده که یکی از اقوام شاکی است با سوء استفاده از اعتماد مالباخته و در دست داشتن کارت و اطلاعات حساب شاکی، اقدام به برداشت غیر مجاز کرده بود. وی، از مردم خواست از واگذاری کارت بانکی خود به دیگران خودداری و نسبت به فعال سازی سیستم پیامکی بانک اقدام کنند تا در صورت برداشت از حساب بانکی، از تراکنش صورت گرفته اطلاع پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.