عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در دومین روز سفر به جنوب استان در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوب کرمان افزود: باید همگی بسیج شویم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و همه باید در این زمینه فعال باشیم.

مردم پای کار نظام هستند و ما بدون حضور و مشارکت مردم موفق نمی شویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان:وزیر کشور گفت: بزرگترین مشکل مردم مسائل اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد تاکید دارند و آن را اولویت اول دولتمردان قرار داده اند.

وی تصریح کرد: اداره اقتصاد کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی مدیون مقام معظم رهبری است و هر کسی برخلاف نظر ایشان عمل کند، خلاف رهبری قدم برداشته است.
وزیر کشور گفت: مردم پای کار نظام هستند و ما بدون حضور و مشارکت مردم موفق نمی شویم لذا مسئولان دست در دست هم گام های استواری برای کمک به مردم بردارند، چرا که ما امانتدار مردم هستیم.
وی اظهار کرد: تقویت نظام جمهوری اسلامی کمک به دین است که پایه آن بر دوش مردم می باشد و برای اینکه بتوانیم جمهوری اسلامی تقویت کنیم باید عناصر آن را به یاد داشته باشیم.
رحمانی فضلی گفت: در کشورهای منطقه فتنه های زیادی وجود دارد اما با تدبیری که رهبری دارند، کشور از امنیت و آرامش بسیار خوبی برخوردار است.
وی همچنین با اشاره به سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شامل لرستان، آذربایجان شرقی و کرمان افزود: وحدت و همدلی موجود در این سه استان باعث انتخاب آنها شده و اقتصاد مقاومتی در استان کرمان بسیار موفق بوده است.
وزیر کشور تصریح کرد: وحدت و انسجام درونی، استاندار خلاق با طرح هایی نو مانند مثلث توسعه اقتصادی، طرح همیاران آب و اخیرا هشت زون اقتصادی از جمله دلایل انتخاب کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی گفت: وحدت در استان کرمان باعث توسعه سیاسی شده و امنیت بسیار خوبی در جنوب کرمان حاکم است.
رحمانی فضلی بیان کرد: همه ما به دنبال این هستیم که توسعه در جنوب استان محقق شود و هر کسی دنبال فرصت برای سرمایه گذاری است ما جنوب کرمان را معرفی و تضمین می کنیم که سرمایه گذاری در جنوب موفق می شود.
وزیر کشور عصر دیروز (چهارشنبه) در آغاز سفری 2 روزه به شهرستان های جنوب استان کرمان وارد جیرفت شد؛ وی به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان ابتدا به شهرستان قلعه گنج رفت و امروز از طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان رودبارجنوب بازدید کرد.
عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی با حضور رحمانی فضلی در شهرستان رودبارجنوب آغاز و یک طرح آبیاری تحت فشار در این شهرستان افتتاح شد

کرمان برای پیشبرد برنامه های حوزه اقتصاد مقاومتی به هشت منطقه (زون) اقتصادی تقسیم و مدیریت توسعه ای هریک از این مناطق به یکی از موسسات و شرکت های توانمند واگذار شده است.
جنوب استان کرمان با هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبارجنوب مناطق 1 و 2 اقتصادی استان را شامل می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.