در سومین روز از آتش بس سراسری سوریه که از حمایت سازمان ملل متحد، آمریکا و روسیه نیز برخوردار می باشد، گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد یک کودک 7 ساله ساکن شهر فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب را هدف قرار داده و بشدت زخمی کردند.

 طفل 7 ساله شکار تروریستها در فوعه و کفریا + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، در سومین روز از آتش بس سراسری سوریه که از حمایت سازمان ملل متحد، آمریکا و روسیه نیز برخوردار می باشد، گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد یک کودک 7 ساله ساکن شهر فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب را هدف قرار داده و بشدت زخمی کردند.

طفل 7 ساله شکار تروریستها در فوعه و کفریا+عکس
بنابر این گزارش، "ذکریا حمود" پسربچه 7 ساله ظهر امروز در حین بازی در یکی از باغ های زیتون حاشیه شهر فوعه از سوی تک تیرانداز گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره (القاعده) هدف قرار گرفته و از ناحیه سینه بشدت مجروح شده است. این حمله از شهرک "بنش" واقع در حاشیه فوعه صورت گرفته که محل استقرار تروریستهای احرارالشام، جندالاقصی و جبهه النصره( فتح الشام) وابسته به القاعده می باشد. فوعه و کفریا از یکسال و نیم گذشته در محاصره کامل گروه های تکفیری قرار دارند. بیش از 50 هزار نفر از سکنه این دو شهر در این مدت از کلیه امکانات حیاتی زندگی نظیر آب آشامیدنی، دارو، غذا و تجهیزات پزشکی و برق محروم هستند.
طفل 7 ساله شکار تروریستها در فوعه و کفریا+عکس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.