فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) از اعتراف تروریست‌های دستگیر شده ‌به ‌حمایت مالی ‌آمریکا و عربستان برای انجام عملیات خرابکاری در ایران خبر داد.

توضیحات "فرمانده سپاه" درباره اعترافات تروریست‌های دستگیر شده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، سردار محمد تقی اوصانلو در همایش توسعه امنیت که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استانداران آذربایجان‌غربی و کردستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و مرزبانی دو استان، مدیران کل اطلاعات و نمایندگان شورای اسلامی  خبرگان رهبری و اعضای شورای تامین و ائمه جمعه هر دو استان در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد و عزت هر کشوری در گرو امنیت آن کشور است.

وی گفت: با اجرای عملیات‌های ضد انقلاب و با دلاورمردی‌های عشایر از سال 90 پیروزی چشمگیری در منطقه به وجود آمده که سبب ایجاد امید به آینده در مردم منطقه شده و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی نیز در این خطه از کشور افزایش یافته است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) تصریح کرد: این امر سبب شده است تا دلارهای آمریکا و ریال‌های سعودی جیب افراد فریب خورده را برای ایجاد احساس ناامنی در ایران پر کند آنهایی که خود اخیراً معترف بودند که ما خود را به خاطر کسانی به خطر انداختیم که قابل اعتماد نیستند.

اوصانلو افزود: سال گذشته گروهی از ضد انقلابیون در کردستان و اشنویه به هلاکت رسیدند و اکنون نیز دشمنان اقتدار ایرانی در صدد هستند تا احساس امنیت را در دل مردم بکشند اما ما بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب باید همه خدمات را در مسیر امنیت بکار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) آمادگی آن را دارد که با تمام توطئه‌های دشمنان و فریب خوردگان آنها چه در داخل و چه در خارج از کشور مبارزه کند تا آرزوی از نیل تا فرات را به گور ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدکیا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام درود بر سردار رشید اسلام خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان افتخارمیکنیم ودعا میکنیم همیشه سالم و سلامت و سرزنده باشید یاحق