سخنگوی وزارت امور خارجه مباحث مطرح شده در باب کاندیداتوری ظریف در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را قویا تکذیب کرد و طرح آن را دستمایه ای برای تخریب وزیر امور خارجه دانست.

ظریف تمایل داشت تا بحث هسته ای را به شکل دیگری دنبال کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در برخی محافل سیاسی و رسانه ای از محمد جواد ظریف با عنوان یک کاندیدای بالقوه نام برده می شود آیا در وزارت امور خارجه بحثی در این رابطه مطرح شده است؟ یا صرفا به این موضوع به عنوان یک گمانه زنی رسانه ای و بازی سیاسی نگاه می شود؟ اظهار کرد: این موضوع قاطعانه تکذیب می شود. من خودم با او در این زمینه صحبت کردم و مطمئنا وی وارد این داستان نمی شود و همچنین موضوع سبب شده تا عده ای شروع به تخریب و جبهه گیری علیه وی کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه ظریف حتی برای دوران تصدی وزارت خارجه نیز چندان مایل نبود اضافه کرد: در همان ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تمایل داشت تا بحث هسته ای را به شکل دیگری دنبال کند. در وزارت خارجه نیز هیچکس بحث کاندیداتوری ظریف در انتخابات را جدی نگرفته چون این مسئله اصلا مطرح نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.