معاون فرهنگی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت از عید قربان تا غدیر در ۱۰۰۰ مسجد برگزار می‌شود، گفت: ارائه محصولات فرهنگی را آغاز کردیم، ۶۵۰ مسجد محصولات فرهنگی خود را دریافت کرده‌اند.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت در ۱۰۰۰ مسجد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام خانپور، معاون فرهنگی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با بیان این مطلب که برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت با 1000 مسجد شاخص کشور هماهنگی‌هایی لازم صورت گرفته است، گفت: از عید قربان تا غدیر در این 1000 مسجد قرارست برنامه‌های سخنرانی با محوریت تبیین جریان غدیر برگزار شود.

معاون فرهنگی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با اشاره به ارائه خدماتی فرهنگی به این مساجد در دهه ولایت خاطرنشان کرد: ائمه جماعات هر مسجد یا نمایندگان آنان می‌توانند با مراجعه به شهرداری تهران محصولاتی فرهنگی از جمله بنرهای مناسبتی، کتاب «عید آسمانی» و 500 هزار تومان برای پیشبرد هر چه بهتر این مراسمها دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از این برنامه از سوی ائمه جماعات مساجد صورت گرفته است، یادآور شد: از روز سه شنبه تاکنون که ارائه محصولات فرهنگی را آغاز کرده‌ایم، 650 مسجد این محصولات فرهنگی را دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.