قدس آنلاین- یزد : یازدهمین جلسه گزاردهی کارگروه مطالبات مردم بافق با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بافق ، اعضای شورای شهر و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در مسجد جامع شهرستان بافق برگزار شد.

حسن مردم شهرستان بافق صداقت و شفافیت در عمل و کردار می باشد

به گزارش قدس آنلاین  از یزد، فرمانداربافق در این جلسه با تاکید بر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان بافق گفت : حسن مردم شهرستان بافق صداقت و شفافیت در عمل و کردار می باشد و این یک فرصت طلائی برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان می باشد .

سید مهدی طلائی مقدم ، حضور یک بافقی در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم را یکی از فرصت های طلائی شهرستان خواند و افزود : نماینده مجلس بزرگترین ابزار برای توسعه شهرستان است . باید برای آینده تصمیم گرفت و با برنامه آینده را ساخت.

وی با تاکید بر توسعه صنایع جوار معدنی و احداث کارخانه گندله سازی در مجموعه سنگ آهن مرکزی گفت : در شرایط فعلی اقتصادی کشور شرکت سنگ آهن مرکزی با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد تومان در حال ساخت کارخانه عظیم گندله سازی است ، باید قدر این همت و همدلی را دانست و برای توسعه و بقای این همدلی تلاش و همت کرد.

فرماندار بافق در ادامه گزارشی از روند احداث و تکمیل قطعه پایانی بزرگراه بافق – یزد داد و تصریح کرد : با توجه به اولویت دار بودن این پروژه در استان و قول پیمانکار جدید قطعه باقی مانده این مسیر تا پایان سال به اتمام و به بهره برداری خواهد رسید .

طلائی مقدم همچنین از فاز تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی بافق خبر داد و افزود : با توجه به جلسات و پیگیری های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد کل عملیات باقیمانده بیمارستان تا مرحله بهره برداری کامل به مناقصه برود .

وی خاطرنشان ساخت : این پیمان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال به مناقصه رفته است که با توجه به تحویل اسناد مناقصه ، پیمانکار فاز تکمیلی بیمارستان در مهر ماه سال جاری مشخص و فعالیت عمرانی آغاز خواهد شد.

فرماندار بافق در پایان از اجرای و نصب 3200 علمک باقی مانده توسط شرکت گاز خبر داد و گفت : انشاء الله تا قبل از زمستان این تعداد علمک نصب و کل شهر از این نعمت الهی می توانند استفاده کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و اعضای شورای شهر گزارشی از فعالیت های دو ماهه این کارگروه ارائه دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.