مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به منظور تولید خودروهای این شرکت کره ای در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.

 آغاز تولید خودروهای هیوندایی از دی ماه امسال در بم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سامان فیروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران باشیم.

وی افزود: در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی 10 و آی 20 در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به واسطه برجام، فصل تازه‌ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می‌رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند.

وی اولویت اصلی این شرکت را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری­ جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، گفت: در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.