قدس آنلاین - اراک-احمدمختاری: مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بدهی دولت به بانک ملی هم‌اکنون 22 هزار میلیارد تومان است که بخشی از این بدهی مربوط به دولت قبل است.

بدهی دولت به بانک ملی 22 هزار میلیارد تومان است

محمدرضا حسین‌زاده در نشست اعضای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان استان مرکزی در مجلس و همچنین جمعی از صنعتگران استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از اجرای برجام تعاملات بانکی ایران با کشورهای دیگر افزایش یافته که این مسئله می‌تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات در تمامی حوزه‌ها به ویژه صنعت باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی طرح‌های مربوط به بانک ملی و صندوق توسعه ارزی را با آغوش باز پذیرا هستیم، افزود: تمامی طرح‌های موجود در این دو بخش به ویژه در بخش صندوق توسعه ارزی در حال بازنگری و تجدید نظر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: طرح‌هایی که توسط استان مرکزی ارائه شده حدود 6 هزار میلیارد تومان برآورد شده و تا جایی که امکان داشته باشد ما از طرح‌های استان مرکزی به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت کشور حمایت خواهیم کرد. حسین‌زاده ادامه داد: باید تلاش کرد تمامی منابعی که از بانک ملی در استان وجود دارد تقویت شود و در زمینه اشتغال، تولید و صنعت مورد استفاده قرار گیرد، در این زمینه علاوه بر منابع استان منابع دیگری را نیز از مرکز به استان اختصاص خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل بانکی و برقراری تعاملات بانکی ایران با بانک‌های کشورهای دیگر زمینه را برای افزایش تعاملات بانکی به ویژه صادرات دو چندان کرده که باید تلاش شود تا از این ظرفیت به درستی استفاده شود. مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بدهی دولت به بانک ملی هم‌اکنون 22 هزار میلیارد تومان است که بخشی از این بدهی مربوط به دولت قبل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.