قدس آنلاین: یکی از طرح هایی که به مناسبت دهه امامت در ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور برنامه ریزی و مقدمات آن نیز فراهم شده، راهپیمایی عظیم روز عید غدیر است.

برنامه ریزی برای راهپیمایی عظیم عید غدیر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبستان، حجت الاسلام اسدی، قائم مقام دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در رابطه با برنامه های این ستاد برای دهه امامت اعلام کرد: هویت این ستاد جمعی است و بیش از 36 مجموعه مختلف فعال در مباحث مهدوی، عضو این ستاد هستند. بنابراین، بیشتر فعالیت ستاد، همچنان که از عنوان آن پیداست معطوف به ایجاد هماهنگی و همکاری میان مجموعه های مختلف بوده و اغلب برنامه ها توسط نهادها و موسسات مهدوی اجرا می شود.

وی افزود: با این حال یکی از طرح هایی که به مناسبت دهه امامت در این ستاد، برنامه ریزی و مقدمات آن نیز فراهم شده، برنامه راهپیمایی عظیم روز عید غدیر است.

حجت الاسلام اسدی تصریح کرد: این راهپیمایی با تکیه بر محوریت خطبه غدیر و فقراتی از آن که به صورت خاص درباره مباحث مهدوی ایراد شده، در روز عید غدیر انجام می شود.

قایم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در ادامه گفت: اقشار مختلف مردمی همراه با خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و خادمان مسجد مقدس جمکران در این راهپیمایی شرکت می کنند. در حالی که سادات محترم از خادمان جمکران و حرم کریمه اهل بیت(س)، پیشاپیش جمعیت به سوی مسجد مقدس جمکران حرکت می کنند.

اسدی همچنین از برپایی کاروان غدیر به صورت نمادین خبر داد و یادآور شد: سعی شده کاروان غدیر به شکل نمادین در این برنامه گنجانده شود. به این صورت که جمعیت راهپیمایان مسیر مورد نظر را طی کرده و وارد صحن مطهر مسجد جمکران می شوند و در آنجا، خطبه غدیر با تاکید بر محورهای مهدوی آن بازخوانی می شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.