قدس آنلاین- بیرجند:نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی پیاده‌سازی عدالت است گفت: تمام کارهای بر زمین مانده نتیجه بی‌عدالتی است.

 فلسفه وجودی انقلاب اسلامی پیاده‌سازی عدالت است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با امام جمعه سربیشه و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی پیاده‌سازی عدالت است.

وی با بیان اینکه همه کارهای بر زمین مانده از بی‌عدالتی است افزود: امروز در جامعه گرفتار نفس هستیم و در این راستا باید حواسمان جمع باشد که قرار است چه چیزی را بعد از انتظار ارائه دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین قانون در جهان اسلام است گفت: باید تلاش کنیم تا به راه انبیا و ائمه عمل برویم و به آن جامعه عمل بپوشیم.

عبادی با بیان اینکه 37 سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است اما باید به حقیقت روح انقلاب اسلامی برگردیم افزود: امروز جهان دارای دو قطب بوده که باید هواسمان بر این باشد تا در کدام قطب قرار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: استکباربه دلیل بی‌ایمانی از در افتادن با قدرتمندان هراس دارد و در دنیا در یک طرف قطب استکبار و در سویی دیگر هیچ قانونی وجود ندارد و از هر جنایتی که می‌تواند دریغ نمی‌کند، اما بدانیم گه در برابر استکبار قطب دیگر انبیا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در جایگاه حق باشیم پیروز می‌شویم و علت تمامی شکستهای ما از بی‌هنری ما است و گاهی سکوت و عدم حرف زدن یا موضع سیاسی افراد آنها را در یک طرف قطب قرار می‌دهد.

امام جمعه شهرستان سربیشه نیز در این  دیدارگفت: دولت یازدهم زحمات زیادی کشیده است اما مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر سنجری افزود: حوزه علمیه برادران شهرستان سربیشه 40 طلبه دارد و از روند کاری حوزه علمیه رضایت نداریم زیرا دارای مشکلات است.

وی با بیان اینکه اگر روحانیون در نقاط مختلف شهرستان سربیشه مستقر نشوند مشکلات زیادی به وجود می‌آید اظهار داشت: این شهرستان بیش از 170 شهید تقدیم به انقلاب کرده است و بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد.

امام جمعه شهرستان سربیشه با بیان اینکه شاهد بازسازی واقعه غدیر در شهرتان سربیشه خواهیم بود ادامه داد: سهم مردم از بازارچه مرزی ماهیرود تنها کارگری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.