رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بابیان اینکه اگر می‌خواهیم جوانان بیکار نباشند باید استفاده از کالای خارجی را تحریم شود، گفت: خودباوری در استفاده از تولیدات داخلی هر استان‌ باید تقویت شود تا بتوان در حوزه معیشت اسلام را به دنیا معرفی کرد

استفاده از کالای خارجی "تحریم" شود/امروز در "جنگِ تمام‌عیار اقتصادی" هستیم/نسل جوان از مصرف کالای خارجی دست بردارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، حسن عباسی در همایش «جنگی که نمی‌بینیم» که ظهر امروز در صحن صاحب‌الزمان (عج) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه در برخورد با اذهان و افکار عمومی بسیار دولت‌گرا شده‌ایم، اظهار داشت: توان عظیم مردمی که خود شکل‌دهنده حکومت است نقش اساسی در عرصه حکومت‌داری دارد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز افزود: آمریکایی‌ها به‌دنبال آن هستند اسلحه را از جبهه مقاومت بگیرند، وقتی‌که اسلحه را از این جبهه گرفتند اعضای آن را از حالت بسیج‌شدن خارج می‌کنند و کار سوم آن‌ها این است که افراد را به‌صورت تک‌تک به زندگی عادی و روزمره برمی‌گردانند.

عباسی بابیان اینکه هسته‌های انقلاب که مدنظر امام خمینی (ره) بود، در منطقه شکل‌گرفته است، گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس جنگ عادی بود، اما جنگ تمام‌عیار جنگی است که تمام شئون و ابعاد جامعه را در برمی‌گیرد و به گفته مقام معظم رهبری در حال حاضر جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه کشور شروع‌ شده است.

وی بیان کرد: در این فضای بسیار تکان‌دهنده نتوانسته‌ایم جنگ تمام‌عیار را برای مردم روشن و شفاف کنیم، جنگ اقتصادی دارای شئون مختلفی است یکی از این شئون جنگ ارزی است، نابود شدن ارزش پولی یک کشور راه دیگر فلج کردن اقتصاد کشور است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بابیان اینکه امروز ذهنیتی که اقتصاددانان ما از پول‌ دارند همان ذهنیت عوام است، تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که انقلاب اسلامی را در جنگ نیمه سخت که همان جنگ اقتصادی است، زمین بزند.

وی بابیان اینکه امروز در جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری این جنگ جهاد کبیر است، باید توطئه‌ها و طرح‌های دشمن را بشناسیم، اصل و اساس اسلام در این قضیه در خطر است و مردم و مسئولان باید به صحنه بیایند.

عباسی بیان کرد: حوزه علمیه و دانشگاه باید جوابگوی مردم باشند باید به‌سراغ مردم رفت و با جدیت با مردم درباره مصرف‌گرایی آن‌ها به صحبت بنشینیم، نسل جوان ما باید دست از مصرف کالای خارجی بردارند، خود تولیدکنندگان ما باید ببینند مشکل از کجا است آیا خود تولیدکنندگان ما کالای داخلی را مصرف می‌کنند که اصرار به مصرف کالاهایشان دارند؟ باید کیفیت کالاهای داخلی را بالا ببریم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بابیان اینکه اگر می‌خواهیم جوانان ما بیکار نباشند باید استفاده از کالای خارجی را تحریم کرد، افزود: استان‌های ما باید به‌مثابه یک کشور به واردات و صادرات به استان خود حساس باشند و خودباوری در استفاده از تولیدات داخلی هر استان‌ها تقویت شود تا بتوان در حوزه معیشت اسلام را به دنیا معرفی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.