عضو تیم دوچرخه سواری پارالمپیک ایران قبل از درگذشتش پیام عجیبی را به دوستش فرستاده بود.

پیام عجیب گلبارنژاد قبل از درگذشت در پارالمپیک + عکس

به گزارش قدس آنلاین، خبر درگذشت گلبارنژاد در پارالمپیک در شرایطی منتشر شد که با توجه به موفقیت‌های کاروان پارالیمپیک ایران و رسیدن به ایام عید غدیر، رسانه‌های اعزامی به ریو سعی کردند این خبر تلخ را کمی ملایم‌تر به اطلاع مردم برسانند. با این حال خبر منتشره به اندازه کافی تلخ و گزنده بود و جامعه ورزش ایران را به بُهت فرو برد.

از شب گذشته اخبار و واکنش‌های مختلفی درباره این مرگ غیرمترقبه منتشر شده و در صفحات اجتماعی قرار گرفته است. اخباری که برخی از آنها به ناامنی در جاده‌های پرپیچ و خم ریو اشاره می‌کند. روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار خبر فوت دوچرخه‌سوار ۴۸ ساله ایرانی، حوادث مشابه جاده مسابقات تایم‌تریل را مورد بررسی قرار داده است.

گلبارنژاد در ساعت ۱۰:۴۰ صبح دیروز در شرایطی که در گروه اول دوچرخه‌سواران قرار داشت، دچار حادثه شد و بلافاصله به بیمارستانی در منطقه بارا انتقال یافت. به نوشته دیلی‌میل با فوت ناگهانی گلبارنژاد خانواده او از این موضوع مطلع شدند و سپس این خبر عمومی شد.

در حال حاضر سوژه مهم، بررسی اتفاقاتی است که در این منطقه از جاده دوچرخه‌سواری رخ داده است. در مسابقات روز گذشته ۲ ورزشکار اوکراینی و استرالیایی نیز تصادف شدیدی با یکدیگر داشتند و یک دوچرخه‌سوار هلندی نیز قبلا به شدت در این جاده مصدوم شده بود. این جاده همان جاده‌ای است که پیش از این قادر میزبانی دوچرخه‌سوار ایرانی هم در آن سقوط کرده بود.

گلبارنژاد قبل از حضور در این رقابت در اینباره با علیرضا قاسمی دوست خود در تلگرام گفتگو کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.