کارگردان و منتقد معروف آمریکایی تاکید کرد آمریکا با حمله سایبری به برنامه هسته ای ایران راه را برای حملات سایبری علیه خودش باز کرد.

آمریکا آغازگر جنگ سایبری در جهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  الیور استون -- کارگردان و منتقد معروف آمریکایی --در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، تاکید کرد؛  آمریکا با حمله سایبری به برنامه هسته ای ایران راه را برای حملات سایبری به خودش باز کرد.

اولیور استون در گفتگو با این شبکه درباره موضوع امنیت ملی گفت: به نظر من مسئله امنیت ملی موضوعی است که دولت ها در آمریکا درباره آن به مردم دروغ می گویند. نامزدهای انتخاباتی دنبال منافع خود هستند تا در انتخابات پیروز شوند و به همین علت وعده هایی می دهند که بعدا به آن عمل نمی کنند. دولت ها به ما می گویند آژانس امنیت ملی و تدابیر امنیتی و مسائلی از این قبیل برای محافظت از مردم است اما واقعیت این طور نیست و من آن را باور ندارم. در واقع این ما هستیم که امنیت ملی کشورهای دیگر را تهدید می کنیم.

وی افزود: این ما بودیم که در سال دوهزار و هفت با همکاری برخی متحدان خود برنامه هسته ای ایران را به ویروس استاکس نت هدف قرار دادیم. ما از آن ویروس مخفیانه علیه ایران استفاده کردیم. حتی این مسئله هنوز هم محرمانه است و رسما آن را نمی پذیریم. این ویروس حتی از ایران هم بیرون رفت و به کشورهای دیگر مثل اردن هم سرایت کرد. کارشناسان به من گفتند که شش تا هفت ماه طول کشید که اصلا بفهمند این ویروس چیست. در واقع ما جنگی رسمی را علیه ایران آغاز کردیم. در واقع ما با این کار عملا دیگران را به حملات سایبری علیه خودمان تحریک کردیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.