۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: 458115

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به تذکر ۳ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور برای ممنوعیت ورود حسین فریدون به نهاد ریاست‌جمهوری، از روحانی خواست به تذکر نمایندگان مجلس بی‌توجهی نکند.

درخواست از روحانی؛ فریدون را راه نده!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر 3 نماینده مجلس به رئیس‌جمهور برای ممنوعیت ورود حسین فریدون به نهاد ریاست‌جمهوری، گفت: این تذکر به امضای بنده و آقایان کریمی قدوسی و ابطحی رسیده و از طریف هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به دفتر رئیس‌جمهور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان نسبت به فعالیت‌های حسین فریدون حساسیت‌های زیادی دارد، گفت: ما منتظر هستیم که آقای روحانی به تذکر نمایندگان پاسخ بگوید و اگر ایشان پاسخ ندهند، ممکن است مجلس از اهرم‌های قانونی خود برای دفاع از حقوق مردم استفاده کند چرا که این حق مردم و نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه اتهاماتی متوجه حسین فریدون است که باید مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: امیدواریم آقای رئیس‌جمهور به تذکر نمایندگان مجلس توجه کرده و تا رفع اتهاماتی که متوجه آقای فریدون است، مانع حضور وی در نهاد ریاست‌جمهوری شود چرا که حضور وی در این نهاد، شائبه برانگیز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ياد حضرت علي و برادرش مسلم افتادم ولي خوب اون علي عليه السلام بود ايشان دكتر روحاني دكتري حقوق از انگلستان
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    عجب !! ماهم به شماها شک داریم پس تا شک ما برطرف نشده در مجلس حضور پیدا نکنید.این افراد با چنین استدلالهایی نماینده هستن؟!! فاتحه کشورراباید خواند .شاید شما به همه اعضای دولت شک داشته باشید " که دارید و فقط خودتان را فامیل خدا میدانید!!! " پس دولت باید تعطیل شود...!!!؛
  • ناشناس ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    با سه نماینده کاری از پیش نمیرود شما نتوانستید اجماع رای مجلس را در قراردادهای نفتی و AFTF کسب کنید اگر مملکت توسط حسین فریدون ضربه بخورد توسط مجلس میتواند بیشتر ضربه پذیر باشد و حتی صداهایی به گوش میرسد از تبانی لاریجانی با دولت.