قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با این همه ناامنی در منطقه، کدام عقل سالمی از جمع‌آوری نیروهای مسلح سخن می‌گوید؟

کدام عقل سالمی با این همه ناامنی از جمع‌آوری نیروهای مسلح سخن می‌گوید؟

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در رژه‌ی نیروهای مسلح در بلوار نیایش تبریز با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پس از پایان دوران دفاع مقدس هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز کشور به واسطه روحیه ایثار و شهادت در ایران اسلامی است، غیرت دینی جوانان ایرانی اجازه نداده که دشمنان حتی یک وجب به خاک کشور تجاوز کند، هر چه بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی، هنری و ابتکاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت داشته باشیم، ارزشمند و به‌جا است.

امام جمعه تبریز بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه و تاکید بر ارتقاء سطح نظامی را مصداق آیه‌ی «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» دانست و توضیح داد: ببینید چقدر در منطقه ناامنی وجود دارد، با این همه ناامنی کدام عقل سالمی از جمع‌آوری نیروهای مسلح سخن می‌گوید؟

وی عنوان کرد: ما به مستضعفین جهان کمک می‌کنیم و این خوشحال‌کننده برای دوستان و ناراحت‌کننده برای دشمنان است؛ اگر این نیروی نظامی نبود استکبار جهانی یک لحظه هم درنگ نمی‌کرد و به واسطه دشمنان قسم خورده این کشور علیه ایران جنگ به راه می‌انداخت.

آیت الله شبستری تصریح کرد: دوران دفاع مقدس بیانگر مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های سربلندی، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان اسلامی درنوردیده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با پیروی از مقتدای بزرگ خود زیباترین جلوه‌های فداکاری و ایثارگری را به نمایش گذاشت.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر بازخوانی ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس رزمندگان سلحشور، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است.

وی دفاع مقدس را زمینه‌ساز پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف علمی، نظامی و فناوری به موفقیت می‌رسد همه از برکت هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.