نماینده مردم شاهین شهردر مجلس، گفت: برای مقابله با زیاده‌خوایی‌های امریکاییها و غربیها، الگوی دفاع مقدس تنها راه مبارزه است.

 الگوی مقابله با زیاده‌خواهی‌ امریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم حفظ روحیه جهادی و انقلابی در همه مسئولین، اظهار کرد: اگرچه جنگ تحمیلی با تلخی‌ها و مشقات فراوانی همراه بود، اما تجربه بسیار خوبی برای آیندگان بود و هست.در آن دوره که چندین کشور ابر قدرت روبروی ما ایستاده بودند، رزمندگان ما با اتکا به قدرت الهی و ایمان راسخ و روحیه انقلابی خود توانستند از مملکت و ناموس خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای دفاع از امنیت و حقوق ملت به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: همه مسئولین نظام با تأسی گرفتن از این الگو می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

حاجی‌دلیگانی در ادامه عنوان کرد: برای مقابله با زیاده‌خوایی‌های امریکاییها و غربیها، الگوی دفاع مقدس تنها راه مبارزه است. رزمندگان ما با روحیه انقلابی و جهادی خود یک وجب از خاک میهن را به اجانب واگذار نکردند و با تمام توان ایستادگی کردند که نتیجه آن را پس از سالها مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به برجام و دیپلماسی التماسی، گفت: رهبر معظم انقلاب طی چندین سخنرانی فرمودند که به این امریکاییها هیچ اعتمادی نیست و باید در مقابلشان همانند رفتار خودشان بایستید، اما متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور روند خوبی را در مذاکرات پیش نبرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تأکید کرد: اگر تیم مذاکره کننده ما از دیپلماسی انقلابی استفاده می‌کرد، الان امریکایی‌ها و غربی‌ها به خود اجازه نمی‌دادند که دست‌درازی به اموال و داری‌های ایران کنند و بر تحریم‌ها بیفزایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    فعلا التماس كنيد تا بهتون هواپيما بفروشند و بعدا بگيم مرگ بر اونا