قدس آنلاین – سبزوار : همزمان با بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها با حضور پنج هزار و 700 دانش آموز کلاس اول در شهرستانهای سبزوار، جغتای و داورزن در غرب خراسان رضوی برگزار شد

5700 دانش آموز کلاس اولی در غرب خراسان رضوی جشن شکوفه ها را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم گفت: حدود 52 هزار دانش آموز در 287 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند که 28 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی هستند.

مرتضی بینش با بیان اینکه برگزاری جشن شکوفه ها که به منظور آشنایی دانش آموزان سال اول با محیط آموزشگاه برپا شده در ایجاد محیط امن و آرامش بخش برای دانش آموزان تأثیر گذار است افزود : تعداد دانش آموزان اول ابتدایی سبزوار در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته 250 نفر بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 500 دانش آموز در 170 آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان ساماندهی شده اند تصریح کرد : متاسفانه کمبود کلاس درس در مقطع ابتدایی این شهرستان بسیار مشهود است و به همین علت و تعدد زیاد دانش آموزان در این مقطع ، 25 آموزشگاه این شهرستان به صورت دو نوبته اداره می شوند.

محمد رضا دستورانی رئیس آموزش و پرورش جغتای هم نیز به خبرنگار ما گفت: در سال تحصیلی جدید 918 دانش آموز کلاس اول وارد مدارس این شهرستان شدند.

ابراهیم رامشینی رئیس آموزش و پرورش داورزن هم یادآور شد : یکهزار و 650 دانش آموز در این شهرستان تحصیل می کنند که 300 نفر آنها کلاس اولی هستند. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.