قدس آنلاین- کرمان : آیت الله سید یحیی جعفری صبح چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند و برای صدمه زدن به نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی و اقتدار هستند

به گزارش قدس آنلاین از کرمان به نقل از مهر ، آیت الله جعفری  با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب آغاز شده و تا امروز ادامه دارد، افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی آغاز شد که ایران آمادگی دفاع را نداشت به فاقد سلاح های مدرن و پیشرفته بود.

آیت الله جعفری حمایت اکثر کشورها از رژیم بعثی در طول هشت سال جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در نهایت رزمندگان غیور و با ایمان ایران اسلامی قدرتمندانه دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: دشمن همواره دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده و هر زمان که احساس کند می تواند گامی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد هیچ تردید به خود راه نخواهد داد.

وی با اشاره به توان نظامی ایران اسلامی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج امادگی و اقتدار به سر می برند.

آیت الله جعفری پیشرفت های نظامی و دفاعی حال حاضر ایران را با زمان جنگ تحمیلی قابل قیاس ندانست و افزود: اگر دشمن کوچکترین خطایی انجام دهد به طور قطع جوابی سخت از ایران اسلامی دریافت خواهد کرد و زیان آن متوجه متجاوز گر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: امروز نیروهای مسلح باید به فرمانده فرزانه و مدبر خود افتخار کنند چرا که تا زمانی که در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم، در صحنه حضور داشته و آماده دفاع باشیم دشمن هیچ گاه جرات حمله به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.