عظیمی گفت: صاحبان فیشهای نجومی به بهانه مقابله با رقیب احتمالی، حجم وسیعی از دروغها را منتشر می‌کنند.

 بیانیه هوشمندانه سرلشکر سلیمانی فتنه‌های دشمن را نقش بر آب کرد / سامانه بازرسی بسیار دقیق را بر روی شبکه بانکی ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدحسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن یک امر حقیقی و کاملا ملموس است اما جریانی مرموز سعی دارد این مساله بدیهی را در اذهان عمومی ایرانیان به یک امر توهمی تبدیل کند، گفت: چنانچه این اتفاق رقم بخورد، متعاقب آن غفلت ایجاد می‌شود و در این هنگام، دشمن می‌تواند به واسطه همین حربه، یعنی «توهم توطئه» طرحهای خود را گام به گام و بسیار نرم به اجرا در بیاورد.

عظیمی با اشاره به مذاکرات منتج به توافق هسته‌ای، اظهار کرد: سنگین‌ترین قطعنامه سازمان ملل علیه ملت ایران، یعنی قطعنامه 1929 درست در زمانی به تصویب رسید که جریانی در داخل، عزم خود را برای نابود کردن کشور به طور کامل جزم کرده بود. این قطعنامه پایه و بن‌مایه تحریمهای شدید بین‌المللی در همه حوزه هایی بود که یک کشور برای ادامه حیات بین‌المللی خود به آن نیاز دارد. از تحریم سوخت‌رسانی به کشتی‌ها و هواپیماها تا تحریم‌های مرتبط با مباحث انتقال انرژی، از جمله نفت و بنزین و از همه مهمتر مبادلات بانکی و مالی.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی امیدوار کردن و تشویق دشمن به وضع این رژیم سختگیرانه تحریم را ماحصل خیانت فتنه‌گران توصیف و خاطرنشان کرد: همان جریان که آن روزها با نقاب فتنه‌گری و آشوب، کشور و ملت خود را در سختی و مشقت قرار داد حالا چشم به سنگرهای بالاتری دارد. مقامات آمریکایی در چندماه گذشته، علی‌رغم اعتراف به پابرجا بودن بسیاری از تحریم‌ها و محدودیتها، ایران را به پایبندی به روح برجام توصیه می‌کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به مصاحبه‌ای که اوباما گفته بود باید ایران از ادامه فعالیت‌های پرریسک و ضدامنیت خودداری کند، گفت: اوباما مصداق این درخواست و پایبندی را در عدم حمایت ایران از جنبشها و گروه‌های مقاومت در منطقه و محدود کردن برنامه موشکی ایران تعریف می‌کند.

عظیمی با اشاره به قراردادهای FATF ،IPC و تحت فشار قرار دادن عقبه جریانهای مقامت متذکر شد: بر اساس اخبار، قرارداد IPC با حذف شرکتهای انقلابی و در فهرست تحریم و در زمان تعطیلات مجلس ابلاغ می‌شود. FATF هم با تغییرات ظاهری، یک سامانه بازرسی بسیار دقیق را بر روی شبکه بانکی کشور استوار می‌کند. ضلع سوم یا بهتر است بگویم شعبه سوم پروژه مهار و قاعده‌مند کردن انقلاب اسلامی، مقابله با جریان حامی مقاومت منطقه‌ای است.

وی افزود: هسته‌های مقاومت جهانی، یکی از بزرگترین دغدغه‌های نظام سلطه است. برآوردهای متعدد و مختلف نظامی- اطلاعاتی آنها گواه این واقعیت بوده و هست که در صورت هرگونه تعرض به منافع جمهوری اسلامی، بخشی از پتانسیل دفاعی انقلاب در خارج  از چارچوب سرزمینی ایران، آماده پاسخگویی و مقابله با متعرض است. از چندین سال پیش، یک کار ویژه کاملا مدون برای مهار جریان مقاومت و حامی مقاومت در ایران تعریف کرده‌اند. یک روز جریان فتنه در کف خیابانهای تهران شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می‌دهند و روزی که در قدرت قرار می‌گیرند، بودجه دفاعی کشور را تحدید کرده و عقبه حمایت از جریان مقاومت را با مشکلات متعدد مواجه می‌کنند.

عظیمی با اشاره به هجمه‌ای که در ماه‌های گذشته علیه بخشی از عقبه جریان مقاومت شکل گرفت، گفت: بگذارید کمی مصداقی‌تر صحبت کنم. ماه گذشته یکی از مدیران ارشد ارگانهای خدمات شهری، به بهانه سفر کاری به چند کشور آسیایی و استفاده از تجارت شهرداری‌های آن کشورها، بطور محرمانه، به مدت دو هفته عازم سوریه و حلب می‌شود. بلافاصله هاب اطلاعاتی-رسانه‌ای جریان نفوذ با انتقال اخبار مرتبط به این سفر به داخل کشور، فتنه‌ای علیه این شخصیت طراحی و به اجرا در می‌آورد.

وی تأکید کرد: بر اساس اخبار موثق، اتاق فکر و عملیات جریانی که حالا به آن جریان نفوذ می‌گوییم، تحلیل می‌کنند باید به بهانه انتخابات هیئت رئیسه فلان ارگان، فرش را از زیر پای فلانی بکشیم. لذا شاهدیم که برخی صاحبان فیشهای نجومی، همان‌ها که پرورش دهنده جواسیس کُددار هستند، به یکباره و به بهانه مقابله با رقیب احتمالی، حجم وسیعی از دروغ ها را منتشر می‌کنند که در نهایت هدف آنها، شخص قالیباف بود.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب تأکید کرد: اتاق عملیات این جریان از کابینه دولت اوباما خط گرفت. هدف هم علاوه بر آن مدیر ارشد شهری، فرمانده محبوب و راس هرم مقاومت منطقه‌ای ایران بود، چراکه در تحلیل جریان ضد مقاومت و ضد انقلاب، تفاوتی میان قاسم و باقر نیست. در عمده مباحثی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، آنها تنها رقیب خطرناک خود را کسی می‌دانند که در چندسال گذشته، بدون کمترین حاشیه و در سخت ترین شرایط تحریمی، هم از طرف داخل و هم از طرف خارج، پای کار اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی ایستاده و از ورود به مجادلات بی اساس پرهیز کرده است.

عظیمی با بیان اینکه این فتنه قرار بود در سطحی وسیع و پس از این دستور علنی کلید بخورد، متذکر شد: با بیانیه هوشمندانه سردار عزیز و محبوب ما این فتنه نقش برآب شد اما همان جریان، حالا روی تخریب یک مدیر جهادی در داخل متمرکز شده و آنطور که از شواهد پیداست، قرار است رقیب فرد مورد حمایت آنها، جور حمایت از جریان مقاومت منطقه‌ای را بکشد.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب با تصریح بر اینکه جریان حامی نظام سلطه باید بداند که آمریکایی‌ها به احدی وفا نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: این سنت شیطان است که حامیان خود را در لحظات بحرانی رها و آنها را به خودشان واگذار کند. عاقبت کار قطعاً از آن پرهیزکاران است که نشان داده‌اند در تبعیت از ولایت، سربازانی نمونه و الگو هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.