نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به انتشار بیانیه سرلشکر سلیمانی،گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پرورش افراد بابصیرت و مجاهد است.

بیانیه سرلشکر سلیمانی بیانگر بصیرت و تیزهوشی اوست/سرلشکر سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به بیانیه سرلشگر سلیمانی، اظهار کرد: سرلشکر سلیمانی که در قلب مردم جا داشت با این بیانیه محبوبیت بیشتری پیدا کرد.
وی درباره بیانیه سرلشکر سلیمانی که در آن خود را سرباز کوچک نظام خوانده است، گفت: این رفتار نشاندهنده پیروی او از سیره بزرگان دین حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است که خدمتگذاری را به هر عنوان دیگری ترجیح می‌دادند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه اقدام سرلشکر سلیمانی بیانگر عزت نفس اوست تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی هیچ چشم داشتی به عناوین اعتباری دنیوی نداشته و کمتر کسی را می‌توان با چنین ویژگی رفتاری یافت.
ابطحی به فضای ایجاد شده درباره ورود سرلشکر سلیمانی به عرصه‌های سیاسی و اجرایی، اشاره کرد و گفت: برای اینکه شکافی در صفوف متحد انقلابیون بوجود نیاید که سبب سوء استفاده دشمنان شود سرلشکر سلیمانی دست به انتشار این بیانیه زد که این اقدام نشان دهنده بصیرت و تیز هوشی اوست.  
وی گفت: با جرات می‌توان گفت پرورش انسانهای مهذب، مجاهد و با بصیرت مانند سرلشکر سلیمانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.