قدس آنلاین:مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بجنورد گفت: سال گذشته بیش از ۹۵۰ سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد وجود داشت که این آمار ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

تمام رانندگان سرویس مدارس دارای کارت تردد و برچسب تعریف شده باشند

هادی قربانی در گفتگو با قدس آنلاین از بجنورد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 400 راننده برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تعداد بیشتری از رانندگان برای سرویس مدارس بجنورد ثبت‌نام کنند.

وی افزود : بیش از 95 درصد از سرویس‌های مدارس با مدیریت سازمان تاکسیرانی است و به همین منظور کلاس آموزشی و توجیهی برای رانندگان این سرویس‌ها برگزارشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بجنورد اظهار داشت: طبق تصویب کارگروه ماده 18، برای رانندگان سرویس‌ها، کلاس‌های آموزشی و توجیهی با همکاری راهنمایی و رانندگی و اماکن برگزارشد.

قربانی تصریح کرد: رانندگان بعد از گذراندن دوره آموزشی کارت مجوز سرویس مدارس را دریافت کردند و تمام رانندگان سرویس مدارس باید دارای کارت تردد و برچسب تعریف شده باشند در غیر اینصورت به صورت قانونی با آنها برخورد می شود.

وی تأکید کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما تعداد رانندگان سرویس مدارس سال جاری افزایش خواهد یافت و مشکلی برای والدین دانش‌آموزان وجود ندارد و نرخ و تعرفه سرویس مدارس به‌زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.