حکم شکایت امیر قلعه نویی از تهیه کننده فیلم من ناصر حجازی هستم سرانجام صادر و امیر رفیعی به پرداخت 6 هزار تومان جریمه و شلاق تعلیقی محکوم شد.

حکم عجیب شکایت قلعه نویی از تهیه کننده فیلم ناصر حجازی!

به گزارش قدس آنلاین، رفیعی، تهیه کننده فیلم من ناصر حجازی هستم در این باره می گوید: آقای قلعه نویی علاوه بر شکایت از کارگردان فیلم، شکایت شخصی از بنده داشتند که پیگیری کردند و نتیجه اش حکمی شد که الان صادر شده است. حالا مشخص می شود که برخلاف برخی حرف و حدیث ها ایشان شکایت خود را پس نگرفتند و حتی به دلیل شرایط جسمانی نیما طباطبایی، کارگردان فیلم که با بیماری سرطان مبارزه می کند از وکیل قلعه نویی خواستم شکایتش را پس بگیرد اما مصر بودند که شکایت را پیگیری کنند. روز دادگاه وقتی وکیل قلعه نویی و قاضی شرایط جسمانی طباطبایی را دیدند و من هم همه چیز را درباره فیلم به عهده گرفتم، طباطبایی تبرئه شد.

او ادامه می دهد: الان باید 6 هزار تومان جور و پرداخت کنیم! در عین من شنیده ام که دوستان می خواهند به حکم صادر شده اعتراض کنند. من معتقدم اتفاقی در فیلم نیفتاده که دوستان بخواهند اینقدر پیگیر شوند. ما در فیلم تمام اتفاقات را بر پایه وقایع تاریخی که در نشریات به چاپ رسیده،منتشر کردیم. این که بازنشر جراید از نگاه دوستان جرم تلقی می شود، را دلیلش را نمی دانم اما تمام وقایع تاریخی بوده است.

رفیعی در پایان می افزاید: برخی می گویند چرا ما شکایت نمی کنیم اما باید بگویم من، آتیلا و تمام وابستگان به مرحوم حجازی از ایشان یاد گرفتیم که جواب حرف را با حرف منطقی بدهیم. ضمن اینکه در کل فیلم فقط یک دقیقه به صورت پراکنده درباره قلعه نویی صحبت شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.