قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز از نصب تابلوی سنگی نفیس مزین به سیمای سرداران شهید آذربایجان در بلوار ۲۹ بهمن همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

نصب تابلوی سنگی نفیس، مزین به سیمای ۲۹ سردار شهید آذربایجان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: تابلو سنگ موزاییکی نفیس از سیمای سرداران شهید آذربایجان که اخیراً توسط یکی از هنرمندان گران‌قدر شهرمان طراحی و اجرا شده، چهارم مهر، همزمان با هفته دفاع مقدس، پرده‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اثر ویژه هنری که با تکنیک سنگریزه اجرا شده، تمثال ۲۹ سردار شهید تبریز را در کنار تصویر امام راحل (ره) در برگرفته و به شهدای مقاطع مختلف تاریخی، از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره دارد.
شهردار تبریز با بیان این‌که انعکاس منزلت شهیدان سرافراز و عزیز، باید با فاخرترین و بهترین برنامه‌های هنری مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: تبریز در کنار برخورداری پیشینه مفاخر علمی و فرهنگی، شهر سردراران عاشورایی است، از این نصب تابلوی سنگی نفیس مزین به سیمای سرداران شهید آذربایجان در این بخش از شهر، معرف جایگاه ارزشی و انقلابی شهر خواهد بود.
نجفی تصریح کرد: همراهی سیمای بصری شهر و بحث‌های زیباسازی آن با اصول محتوایی و اعتقادی، نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشی خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.