«تد کروز» رقیب سابق و مخالف سرسخت «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سرانجام اعلام کرد که به او رای خواهد داد.

تد کروز هم به جرگه حامیان ترامپ پیوست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، کروز روز جمعه در صفحه فیسبوک خود نوشت که پس از ماه ها تعمق تصمیم گرفته است که به دونالد ترامپ رای دهد.
سناتور ایالت تگزاس در ادامه می نویسد: این تصمیم را به دو دلیل گرفتم. نخست اینکه سال گذشته وعده داده بودم که از نامزد حزب جمهوریخواه حمایت می کنم و قصد دارم به آن عمل کنم.
وی افزود: دوم اینکه گرچه در برخی مسائل اختلاف عمیقی با ترامپ دارم، اما کلینتون از هر نظر فاقد صلاحیت است.
ترامپ هم در پاسخ، اعلام حمایت کروز را مایه افتخار خواند و گفت: ما با هم رقابت کردیم و کروز رقیبی برجسته و سرسخت بود. مشتاق به همکاری با وی در سال های آتی هستم تا بار دیگر اقتدار آمریکا را احیا کنیم.
تد کروز یکی از رقبای ترامپ در مراحل اولیه رقابت های انتخاباتی بود. وی در همایش سراسری حزب جمهوریخواه به عنوان یک سخنران پشت تریبون رفته و بر خلاف دیگر سخنران ها، کلامی در حمایت از ترامپ نگفته بود. این رویداد ساعت ها در صدر اخبار رسانه ها قرار داشت.
کروز در شرایطی از ترامپ حمایت کرده است که هنوز هم بسیاری از چهره های برجسته جمهوریخواه با نامزد رسمی این حزب در تضاد هستند. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشتم نوامبر (18 آبان) برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.