عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه خبر داد.

رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه مجلس ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه بررسی و رفع شد.

وی تاکید کرد: دولت با هدف عدم تکرار احکام ثابت در برنامه توسعه لایحه مذکور را ارائه کرده بود تا نیازی به تکرار احکام در برنامه ششم نباشد و فقط احکام ضروری در این برنامه گنجانده شود لذا این لایحه پس از تصویب در صحن علنی مجلس، مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه این لایحه یک‌بار در کمیسیون برنامه و بودجه اصلاح شده بود، اظهار کرد: بعد از تصویب در صحن علنی مجدد لایحه به شورای نگهبان رفت و شورا ایرادات دیگری در زمینه مغایرت با شرع و قانون اساسی به آن گرفت که کمیسیون به ترتیب مواد را بررسی و تلاش می‌کند، این ایرادات را برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون چند ماده از این لایحه جهت رفع ایراد شورای نگهبان بررسی شد و مابقی به جلسه بعدی موکول شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.