قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: گسترش تفکر انقلاب اسلامی نقشه تجزیه کشورهای مسلمان را خنثی کرده و باعث شده است اندیشه بیداری اسلامی در سراسر جهان اسلام گسترش یابد.

دفاع مقدس نمونه ای از استقرار حکومت اسلامی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در حاشیه یادواره شهدای روستای سدید بخش مرکزی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شکست تکفیری ها و پیروزی رزمندگان مقاومت اسلامی در سوریه، عراق و یمن، جنگ را به پشت دیوارهای حائل رژیم صهیونیستی رسانده است افزود: داعش و گروه های تروریستی به عنوان ذخیره نظامی و فکری دشمن برای رویارویی با جمهوری اسلامی توسط رژیم صهیونیستی و با کمک آل سعود ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای غربی، شکل گیری اتحاد و بیداری اسلامی بین ملت های مسلمان را خطری برای منافع و اهداف استکباری خود در منطقه می دانند و به همین سبب در صدد تجزیه کشورهای اسلامی هستند تصریح کرد : حضور مدافعان حرم در جبهه دفاع از ارزش های اسلامی نقشه های دشمن را خنثی و سبب نمایان شدن چهره باطل گروه های تروریستی شد.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس خودباوری، همدلی و ایمان به وعده های خداوند را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران پر افتخاردفاع مقدس عنوان ئکرد و اظهار داشت :  تفکر دفاع مقدس احیا کننده فرهنگ عاشورا، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

فرمانده بسیج سپاه سبزوار خاطر نشان کرد : در سایه فرهنگ خودباوری اکنون کشور در بهترین شرایط نظامی دوران پس از دفاع مقدس قرار دارد و قدرت موشک های جمهوری اسلامی تهدید جدی برای دشمنان است.

وی افزود : دشمن با ایجاد شبهه و بزر گ نمایی مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور در پی مایوس کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی است.

وی تنها راه حل مشکلات امروز جامعه را زنده کردن فرهنگ دفاع مقدس دانست و در عین حال یادآورشد : نقطه قوت انقلاب اسلامی اعتقادات اسلامی و باورهاست و مساجد، پایگاههای بسیج و هیات های مذهبی سد محکم در برابر هجمه فرهنگی دشمن هستند .

این فرمانده جنگی با تاکید بر اینکه متاسفانه نسل جوان با تحت تاثیر قرار گرفتن فشارهای تبلیغاتی دشمن، اطلاعاتی از دوران دفاع مقدس ندارد گفت : ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس به عنوان طلایه داران بصیرت افزایی و روشنگری باید در تبیین و انتقال ارزش ها دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

سرهنگ مظلوم با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه ای از استقرار حکومت اسلامی بود ، عدالت، برابری، ساده زیسی، ایثار، ولایت پذیری و انسجام ملی را ازجمله شاخص های بارز آن برشمرد . /    انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.