اساسنامه فراکسیون ولایت مجلس در جلسه هیئت مؤسس این فراکسیون با حضور علی لاریجانی تصویب شد.

اساسنامه فراکسیون اکثریت مجلس تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین نقوی حسینی عضو کمیته 20 نفره تدوین اساسنامه فراکسیون اکثریت مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون متبوع خود گفت: در جلسه‌ هیئت مؤسس فراکسیون ولایت که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، اساسنامه این فراکسیون تصویب شد.
وی افزود: در این جلسه علی لاریجانی رئیس فراکسیون، بندهای اساسنامه را قرائت و درباره بندهای اختلافاتی رأی‌گیری و در نهایت با نظر اکثریت اعضا تصویب شد.
به گفته نقوی حسینی در آخرین جلسه هیئت مؤسس فراکسیون متبوعش، مقرر شد بر اساس اساسنامه، شورای مرکزی، مجمع عمومی و سایر ارکان فراکسیون تشکیل شود.
وی با اشاره به تعداد اعضای شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس دهم، گفت: مقرر شد مستقلان حاضر در فراکسیون و سایر اصولگرایان هر کدام 17 نماینده را به منظور عضویت در شورای مرکزی فراکسیون به آقای لاریجانی رئیس فراکسیون معرفی کنند تا شورای مرکزی شکل بگیرد.
عضو هیئت مؤسس فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: بر اساس یکی از بندهای اساسنامه، مجمع عمومی فراکسیون هر 3 ماه یک‌بار که اولین جلسه این مجمع پس از انتخاب شورای مرکزی که در یک هفته آینده است، برگزار می‌شود.
پیشتر  تسنیم از ماموریت 20 نماینده برای تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت(اکثریت) به دستور علی لاریجانی خبر داده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.