قدس آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌ علوم پزشکی در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای شاخص‌های ممتازی است.

دانشگاه‌ علوم پزشکی در حوزه فعالیت‌های قرآنی دارای شاخص‌های ممتازی است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور در تالار ابن سینای مشهد اظهار داشت: خوشبختانه امروز علاوه بر متولیان اصلی بحث قرآن و عترت بسیاری از دانشگاه‌ها نیز به این حوزه ورود کرده‌اند و باید آن را به فال نیک گرفت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: عمل به قرآن و دستورات آن نقش بسیار بارزی در هدایت‌گری فردی و اجتماعی ایفا می‌کند و گسترش مفاهیم قرآنی جزو منویات مقام معظم رهبری است.
قاضی‌زاده هاشمی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ورود بسیار خوبی در حوزه مباحث قرآنی داشته است و براساس گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه دارای شاخص‌های بسیار مناسبی است.
وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه علوم قرآنی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد و باید سرمایه‌گذاری در موارد این چنینی را، سرمایه‌گذاری در حوزه انقلاب و شهدا تلقی کرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز موظف هستند زمینه لازم برای ترویج مباحث قرآنی را فراهم کنند و باید از تمامی ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.