وزیر کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود جمعیت زائران اربعین حسینی در سال جاری در مقایسه با سال گذشته حدود 50 درصد افزایش یابد.

برای تامین کامل امنیت زائران پیاده روی اربعین برنامه‌ریزی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هماهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی و بررسی مشکلات روند تردد زائران اربعین به عتبات عالیات گفت: با توجه به تجربه دو ساله‌ای که در مراسم اربعین بدست آمده است باید خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با کیفیت بهتری انجام شود.
رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق موارد مربوط به پیاده روی اربعین، صدور روادید در شهرستان های مبداء زائران را از راهبردهای کاهش تجمع زائران در مرزها و استان های خروجی بیان کرد.
وزیر کشور همچنین در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای خدمت رسانی ویژه به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه برنامه ریزی شده و تحقق این مهم نیز مستلزم تکمیل برخی زیرساخت هاست.
رحمانی فضلی با بیان اینکه توقفگاه خودروها و جایگاه مواکب برای ارائه خدمت بهتر به زائران اربعین فراهم است، گفت: پایانه مرزی مسافری نیز به پیشرفت 100 درصدی رسیده است و بزودی به بهره برداری می رسد.
رحمانی فضلی گفت: تقاضای مسئولان از زائران اربعین حسینی این است که به مرور وارد مرزها شوند، به دستورالعمل ها و هشدارها توجه کنند و بدون روادید و گذرنامه به سمت مرزها حرکت نکنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.