یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز (چهارشنبه) سه نظامی سعودی را در عملیات های جداگانه در استان های عسیر و نجران واقع در جنوب عربستان به ضرب گلوله از پای در آوردند.

 تک تیراندازان یمنی سه نظامی سعودی را به هلاکت رساندند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که یگان تک تیرانداز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند یک نظامی سعودی را در پایگاه «رقابه الحمر» در استان نجران را به ضرب گلوله از پای در آورد.
همچنین دو نظامی سعودی دیگر در دو عملیات جداگانه به دست تک تیراندازان ارتش یمن در منطقه «الربوعه» و «رقابه اسعر» واقع در استان عسیر کشته شدند.
عملیات تک تیراندازان یمنی علیه نظامیان سعودی در واکنش به حملات بی وقفه بمب افکن های عربستانی- آمریکایی به مناطق مختلف یمن است.
این در حالی است که جنگنده های عربستانی طی سه نوبت منطقه «کتاف» استان صعده در شمال یمن و منطقه مرزی «طخیه» را بمباران کردند.
در همین حال نیز یک منبع امنیتی یمنی گفت: نیروهای امنیتی و کمیته های مردمی توانستند ،پنج بمب کار گذاشته شده در جاده ای به سمت منطقه «عاطف» مقابل هتل «الحداد» در شهر «دمت» در جنوب این کشور را خنثی کنند.
عربستان سعودی عملیات خود علیه یمن را از ششم فروردین 1394 آغاز کرده است. سعودی ها در این حمله ها به دفعات مدارس، بیمارستان‎ها، مناطق مسکونی، جاده ها، بازارها و اردوگاه های پناهجویان را بمباران کرده اند.
رژیم آل سعود، جنگ یمن را با هدف بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصورهادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن و تضعیف جنبش مردمی انصار الله آغاز کرد که تاکنون نه تنها به هدف خود نرسیده، بلکه بنا به عقیده کارشناسان، متحمل خسارت های سنگین انسانی و مادی فراوانی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.