قدس آنلاین - قائم شهر - حسین احمدی: نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حوزه اشتغال کارنامه قابل قبولی نداشته و توجیه مساله اشتغال اقدام صادقانه ‎ای نیست.

دولت نمره قابل قبولی در حوزه اشتغال ندارد

سیدعلی ادیانی راد در جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: در این رابطه مجلس شورای اسلامی و دولت اقدام مناسبی انجام نداده اند.

وی با اعلام اینکه دولت مکلف به ایجاد اشتغال و حفظ شغل می باشد، یادآور شد: بر اساس آمارهای رسمی، اشتغال خوبی ایجاد نشد و دولت و متولیان این بخش نمره قابل قبولی نگرفتند.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در حوزه IT و ICT مقررات شفافی نداریم و این موضوع در محاکم قضایی نیز مطرح است.

ادیانی راد با اشاره به اینکه برای پیشرفت مناسب در این بخش نیاز به همسان‌سازی قوانین با قوانین بین‌‏المللی با رعایت اصول شرع داریم، گفت: درست است که مازندران رتبه دوم در حوزه فناوری اطلاعات را در اختیار دارد ولی این موضوع هم می‌‏تواند فرصت و هم تهدید باشد که باید تهدیدها با تدوین قوانین به فرصت تبدیل شوند.

وی در پایان با اعلام اینکه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حرف‌های بسیار جدی داریم، تاکید نمود: در حال حاضر این موضوع را به مصلحت نمی‏‌دانم ولی در فضای مطلوب، مشکلات ملی و استانی را مطرح خواهم نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.