قدس آنلاین: همه ساله اردوهای راهیان دانش آموزی در نیمه اول و دوم سال تحصیلی ویژه دختران و پسران با محوریت نشر فرهنگ دفاع مقدس و تقویت ارزش‌های دفاع مقدس ویژه دانش آموزان در مقطع دبیرستان برگزار می شود.

افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی از حرم کریمه اهل بیت(س)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رسا، افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی کشور صبح امروز با سخنرانی آیت الله سعیدی در آستان حضرت معصومه(س) آغاز شد.

همه ساله اردوهای راهیان دانش آموزی در نیمه اول و دوم سال تحصیلی ویژه دختران و پسران با محوریت نشر فرهنگ دفاع مقدس و تقویت ارزش‌های دفاع مقدس ویژه دانش آموزان در مقطع دبیرستان برگزار می شود.

تبیین ابعاد مختلف دور آن دفاع مقدس، تبیین مسائل فرهنگی و سیاسی روز، تبیین رهنمودهای رهبری، بیان ازش های استراتژیک دینی و روایت گری سرگذشت فرماندهان برجسته دوران دفاع مقدس و تبیین ابعاد مختلف عملیات های مهم دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین موضوعاتی است که در ادروهای راهیان نور برای دانش آموزان مطرح می شود.

بنابر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اردوهای راهیان نور یک مانور بزرگ فرهنگی بوده که همه ساله با تازه کردن روحیه ایثار و شهادت و تبیین مجدد ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب برای نوجوانان و جوانان زمینه تجدید عهد و میثاق را با آرمان‌های انقلاب فراهم کرده و باید تأکید کرده که برگزاری این اردو یکی از مهم‌ترین راهبردهای استراتژیک فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.