معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ماه محرم امسال بیش از 52هزار مبلغ جهت امر تبلیغ به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند که از این تعداد بیش از 9 هزار نفر از خواهران مبلغه هستند

بیش از 52 هزار مبلغ در ماه محرم به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی روز شنبه در حاشیه همایش طلایه داران تبلیغ در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: سال گذشته در ماه های محرم و صفر حدود 51 هزار مبلغ در سراسر کشور برای امر تبلیغ اعزام شدند.
وی ادامه داد: یکی از اتفاق های خوبی که امسال در امر تبلیغ با آن مواجه هستیم، تقاضا برای حضور خواهران مبلغه است که امسال در این راستا بیش از 9 هزار نفر به محافل و مراسم زنانه اعزام می شوند.
حجت الاسلام موسوی هوایی به لزوم بهره گیری از موقعیت های بزرگی مثل ماه های محرم، صفر و رمضان در امر تبلیغ اشاره کرد و افزود: تقاضا برای مبلغ در این برهه های زمانی، به صورت خود جوش و از درون جامعه است ولی سازمان تبلیغات اسلامی به طور معمول به همه آنچه از جانب مردم تقاضا و اعلام می شود توان پاسخگویی ندارد چرا که تقاضای مردم بیش از تعداد نیروی تبلیغ است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان در تلاش است با کمک حوزه های علمیه و سایر دستگاه ها در امر تأمین مبلغان و مبلغات به نحو مطلوبی عمل کند. 
وی با بیان اینکه تبلیغ اسلام به غایت تربیت دینی نسل های مختلف جامعه وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور است، افزود: فرصت های بزرگ مختلفی همچون ماه های محرم و صفر زمینه و ظرفیت قابل توجهی برای رسیدن به اهداف عالیه ترسیم شده در این خصوص هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.