قدس آنلاین- بجنورد: دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر گفت:به مناسبت هفته ی امر به معروف ونهی ازمنکر 60 عنوان برنامه در حوزه های دانشگاه،مدارس،ادارات،نهاد خانواده،مساجد برگزار می شود.

برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته امر به معروف ونهی ازمنکر

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار حسن مرتضوی در نشست خبری با بیان اینکه همه ما در برابر فریضه ی مهم امر به معروف ونهی از منکر مسئول هستیم اظهار داشت:به همین دلیل وظیفه داریم تا امر معروف را به درستی بشناسیم و امر به معروف را در جامعه احیا کنیم تا این فریضه به درستی در جامعه عملیاتی شود.

وی افزود:ارزش و اهمیت امر به معروف ونهی از منکر در سطح جامعه از ضرورات دینی، با اهمیت تر است.

وی خاطر نشان کرد:وظیفه ی همه ادارات و ارگان ها این است که نقش مهم امر به معروف و نهی از منکر را در قانون ایفا کنند.

وی شعار هفته امر به معروف سال جاری را "همه مسئولیم" عنوان کرد و افزود:این شعار به صورت همگانی در تمام ارگان ها وادارات ابلاغ شده و همه باید این فریضه ی ارزشمند را به خوبی احیا کنند.

مرتضوی برنامه های هفته امر به معروف ونهی از منکر را در حفظ فرهنگ عاشورایی وارتقاء معنوی دانش آموزان زنگ امر به معروف ونهی ازمنکر در مدارس وسازماندهی وتجلیل یادآوران،با رویکرد امر به معروف ونهی از منکر،همایش دانشجویی وسازماندهی طلایه داران،همه مسئولیم در سلامت محیط اداری وتقویت سازماندهی یاوران معروف،تقویت عفاف و حجاب،سازماندهی طلایه داران با تاکید بر نقش مساجد،اماکن،محلات وتشکلهای مذهبی،سازمان های بسیج،قضایی ونظامی وتقویت سازماندهی طلایه داران را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.