فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا از رسیدن تجهیزات گسترده نظامی و سلاح‌های جدید در راستای آمادگی برای آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل و اطراف آن خبر داد.

ورود تجهیزات گسترده نظامی برای عملیات آزادسازی موصل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،  فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا از ورود تجهیزات گسترده نظامی و جدید در راستای آمادگی برای آغاز عملیات آزادسازی موصل خبر داد.

فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا در بیانیه ای اعلام کرد که تجهیزاتی گسترده و سلاح‌هایی جدید و متنوع که برخی از آنها برای اولین بار به کار گرفته می شوند، در راستای آمادگی برای آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل و اطراف آن، به منطقه رسیده است.

انهدام مرکز فرماندهی داعش در منطقه البوذیاب انبار

جنگنده‌های عراقی با انجام عملیاتی منحصر به فرد مرکز فرماندهی گروه تروریستی داعش در البوذیاب را منهدم کردند.

جنگنده‌های عراقی همچنین یک انبار تسلیحاتی تروریستهای داعشی را در البوعساف الانبار منهدم کردند.

نیروهای عراقی روز پنجشنبه در ادامه عملیات علیه تروریسم  منطقه البوذیاب در استان الانبار را به طور کامل از چنگ داعش آزاد کردند.

فرماندهی عملیات الانبار با اعلام این خبر افزود: نیروهای عراقی پرچم عراق را بر فراز ساختمانهای استانداری الانبار به اهتزاز در آوردند.

هلاکت 20 داعشی در الحویجه

رضوان الشاهر یک مقام مسئول در نیروهای داوطلب مردمی امروز اعلام کرد که جنگنده های عراقی مواضع داعش در شهرستان الحویجه در جنوب‌غرب کرکوک را بمباران کردند که در پی این حمله 20 داعشی از جمله ابوعزام معروف به ابن ابوالبتیه که از نزدیکان سرکرده داعش در الحویجه است خبر داد.

کشف بمب و کمربند انفجاری در بغداد

نیروهای امنیتی عراق مقادیری بمب و کمربند انفجاری که برای هدف قرار دادن دسته‌جات عزاداری امام حسین علیه السلام در ماه محرم آماده شده بود، کشف و ضبط کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.