با فرارسیدن ۱۱ مهرماه شورای عالی قرآن در نظر دارد مراسم ۵ سالگی آغاز پخش زنده کرسی‌های تلاوت از رادیو قرآن را برگزار کند.

پخش زنده کرسی‌های تلاوت قرآن ۵ ساله شد/ قاری مراسم سالگرد «سعید طوسی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، مراسم پنجمین سالگرد کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، روز دوشنبه 12 مهرماه دقایقی پیش از اذان ظهر در مجتمع امام خمینی«ره»، حسینیه‌الزهراء«س» برگزار خواهد شد .
کرسی‌های تلاوت قرآن اذانگاهی که به همت شورای عالی قرآن و همکاری رادیو قرآن و برخی دیگر از نهادها از 11 مهرماه سال 1390 آغاز شده، در حال حاضر با برنامه هفتگی در شهر تهران و یک برنامه ماهانه در استان‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.
کرسی تلاوت در مجتمع امام خمینی«ره» ـ حسینیه‌ الزهراء«س» که  218 برنامه خود را پشت سرگذاشته، با همکاری ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در موعد ظهر دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود وسعید طوسی قاری آن خواهد بود.
شبهای جمعه هم، مسجد جامع لویزان میزبان برگزاری کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب با حضور قاریان برجسته جمهوری اسلامی ایران است. تعداد برنامه‌های اجرا شده در این مکان مقدس هم به 36 رسیده است.
بنا بر این گزارش، به منظور استفاده از ظرفیت قاریان ممتاز استانها، کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر، از شهریور سال 92 در چهارشنبه اول هر ماه در یکی از استان‌هایی که از حضور قاریان مصوب برخوردارند برگزار می‌شود که تاکنون 25 نوبت خود را پشت سرگذاشته است.
لازم به ذکر است پیشتر، این برنامه قرآنی در مسجد بلال سازمان صدا و سیما، مسجد امام حسین«ع» و دانشگاه افسری امام علی«ع» برگزار می‌شد که به دلایلی ادامه پیدا نکرد.
همچنین کرسی‌های تلاوت به مناسبتهای مختلف از جمله برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن وکتاب، ایام ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی«ره» و ... برگزار شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.