کودکان و نوجوانان ایرانی با عکاسی از آیین‌های سوگواری ماه محرم در مسابقه‌ی عکس «کودکان تشنه‌اند» شرکت می‌کنند.

دریچه نگاه کودکان عاشورایی  در مسابقه ی عکس«کودکان تشنه‌اند»

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه «کودک 24» به مناسبت هفته‌ی ملی کودک و ماه محرم با انتشار فراخوانی از تمام کودکان و نوجوانان برای شرکت در مسابقه‌ی عکس «کودکان تشنه‌اند» دعوت به عمل آورد.
در متن این فراخوان آمده است: «این‌روزها و در هفته‌ی ملی کودک و ماه محرم، مسابقه‌های بسیاری برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است. این ایام، فرصت مناسبی برای کسب مهارت و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان است و وقتی صحبت از مسابقه‌ی عکس باشد، بسیاری از شما کودکان و نوجوانان، علاقه‌مند و آماده‌اید تا در مسابقه‌ی عکس شرکت کنید. حتی اگر دوربین حرفه‌ای نداشته باشید، آن‌قدر با دوربین تلفن ‌همراه خودتان یا والدین‌تان عکاسی کرده‌ و در شبکه‌های مجازی منتشر کرده‌اید که همیشه آماده‌اید و گوش به‌زنگ تا در مسابقه‌های عکاسی شرکت کنید.»
کودک و نوجوان و قیام عاشورا، کودک و نوجوان و دوستی و محبت، رعایت حقوق کودکان و نوجوانان، آرامش کودکان و نوجوانان موضوع‌های این مسابقه اعلام شده است که آثار علاقه‌مندان در سه گروه سنی «6 تا 8 سال»، «9 تا 12 سال» و «13 تا 17 سال » به داوری گذاشته خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین اعلام کرده است به نفرات برتر هر گروه یک دوربین عکاسی، به نفرات دوم 300هزار تومان بن محصولات فرهنگی‌هنری کانون و به نفرات سوم 200 هزارتومان بن محصولات کانون تعلق خواهد گرفت. نفرات تقدیری نیز می‌توانند بن 100 هزار تومانی محصولات کانون را دریافت کنند.
هم‌چنین قرار است آثار رسیده به داوری عمومی نیز گذاشته شوند. همه‌ی بازدیدکنندگان از برنامه کاربردی (اپلیکیشن) و سایت «کودک24» می‌توانند به آثار رأی دهند و آثار را به داوری بگذارند. برنده‌ی این بخش نیز موفق به دریافت یک دوربین عکاسی خواهد شد.
مهلت شرکت در این مسابقه اول آبان‌ 1395 اعلام شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه‌ی شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق سایت «کودک24» (koodak24.ir) اپلیکیشن این مسابقه را دریافت کنند.
ارسال آثار از طریق همین سایت یا اپلیکیشن آن امکان‌پذیر است.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.