یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین گفت: حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز به ضرر ملت فلسطین خواهد بود.

ضرر حضور محمود عباس در تشییع جنازه پرز برای فلسطین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، "خالد البطش" یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به حضور رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز " یکی از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی" اظهار داشت: در این مراسم صهیونیست‌ها رفتار مناسبی با محمود عباس نداشتند و این بی احترامی دشمن صهیونیستی پیامی آشکاری است مبنی براینکه سیاست‌های خصمانه همچنان  ادامه خواهد داشت. همچنین نحوه سیاست تل آویو در برابر دولت ابومازن مشخص شد.

عدم احترام به محمود عباس

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: وقتی که ابومازن برای تسلیت درگذشت شیمون پرز نزد مقامات صهیونیستی رفت هیچ کدام از آنان رفتار مناسبی نشان  ندادند که حاکی از ارزش قائل شدن و احترام گذاشتن به محمود عباس باشد. در اینجا باید به این نکته اشاره کنم  که چنین مشارکت‌هایی در مراسمات مقامات اسرائیلی سبب نمی‌شود که  آنان در صدد تحقق  صلح با فلسطینیان  باشند یا حتی از اندیشه آن حمایت کنند.

تاثیر منفی حضور ابومازن در تشییع پرز

وی با بیان اینکه  فلسطینیان شرکت محمود عباس در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز را محکوم کردند، گفت: حضور محمود عباس در این مراسم تاثیرات منفی برای فلسطینیان به جای خواهد گذاشت؛ زیرا هنگامی که جهانیان مشاهده می‌کنند رهبران  فلسطینی در چنین مراسمی در کنار مقامات صهیونیستی  قراردارند، این تصور برایشان حاصل  می‌شود که فلسطینی‌ها به اسرائیل حمله ور شده و صهیونیست‌ها قربانی چنین حملاتی هستند؛ لذا نتیجه حضور محمود عباس درمراسم تشییع جنازه پرز علیه ملت فلسطین خواهد بود.

خالد البطش  درپایان تاکید کرد: ما دنبال  صلح با اشغالگران نیستم ما می‌کوشیم که حق مردم فلسطین به این ملت بازگردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.