نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم گفت: با وضعیت فعلی، FATF با آب هفت دریا هم پاک نمی‌شود و ناپاکی آن حتما دامنگیر است.

FATF با آب هفت دریا هم پاک نمی‌شود/ قرار است به بهانه رفع تحریم‌ها بازهم پذیرای خسارات غیرقابل جبران باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم، اظهار داشت: این روزها رئیس‌جمهور به جای دفاع کارشناسی از FATF، به سیاق برجام به منتقدین حمله کرد و شکوه کرد که می‌گویند نجس است.

وی افزود: قراردادهای بین‌المللی به خودی خود شاید نجس نباشند اما این یکی با این وضعیت، نه تنها نجس که سم مهلک است و پذیرش بدون رفع نواقص آن خیانتی قابل تعقیب است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: FATF نجس است زیرا راه را بر دفاع مظلومان از حقشان می‌بندد و داعشیان و منافقین خائن را آزاد گذاشته و آنها را ترغیب به حمله می‌کند.

این نماینده سابق مجلس بر همین اساس اضافه کرد: این قرارداد نجس است، چون قرار است زمینه لغو تحریم‌هایی را فراهم کند که قبلا توسط مذاکرات هسته‌ای مثلا لغو شده‌اند. یعنی قرار است به بهانه رفع تحریم‌ها دوباره پذیرای خسارات غیر قابل جبران باشیم و مثل مذاکرات هسته‌ای و حتی مذاکرات آزادی جاسوسان سفارت آمریکا در اول انقلاب مفاد آن فقط برای ملت ایران محرمانه است.

وی ادامه داد: FATF نجس است برای اینکه طرف مذاکره، آمریکای بد عهد و اهل خنجر زدن زدن از پشت و مثل مذاکرات هسته‌ای که نابودی بخش عظیم صنعت هسته‌ای را در پی داشت امنیت کشور و توان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را هدف قرار داده است.

«با اینکه کار با ولع مشکوک انجام می‌شود کسی مسئولیت نجاست و خطرات آنرا نمی‌پذیرد. این قرارداد ناپاک است برای اینکه حرف منتقدین مطلقا شنیده نمی‌شود و پس از مدتی که گند کار در آمد صدای (ای وای دزد) مسببان هم در می آید. با اینکه توافق بین‌المللی تعهد آور برای ملت است به سبک بزن و در رو با مسئولیت «هیچکس» به تصویب می‌رسد.»

بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این قرارداد پس از مدتی-مثل توافقات هسته‌ای- ضمائم خسارت بار و پنهان آن گلوی ملت را خواهد فشرد. این قرارداد نجس است زیرا پاسخ انتقادات کارشناسی منتقدان، پشت تریبون و پوپولیستی و شعاری داده می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در خاتمه تاکید کرد: خاتمه اینکه با وضعیت فعلی، FATF با آب هفت دریا هم پاک نمی‌شود و ناپاکی آن حتما دامنگیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.