قدس آنلاین - یزد : مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری گفت: ضروری است تخلّفات ساختمانی در استان براساس طرح تفصیلی شهرها آسیب‌شناسی شود

تخلّفات ساختمانی استان آسیب‌شناسی شود

به‌گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدرضا خادمی اظهارداشت :  ساخت‌وسازهای کنونی در استان نیازمند سامان‌دهی است و باید مسئولان حوزۀ شهرسازی در این‌باره برنامه‌ریزی کنند

وی با بیان اینکه ویترین شهرهای استان چهرۀ مطلوبی ندارد، افزود: ساختمان‌هایی در یزد ساخته و رها می‌شوند که از نظر سازه‌، نما و ضوابط ساخت‌وساز وضعیت مطلوبی ندارند.
ساخت‌وسازهای غیرمجاز و نامناسب پیامدهایی به‌دنبال داشته که موجب شده است برخی زمین‌های استان بدون استفاده بماند.
خادمی به بیان آمار تخلف‌های ساختمانی در استان پرداخت و در این‌باره گفت: سال گذشته نزدیک به شش هزار و در شش ماهۀ نخست امسال نیز بیش از سه هزار و 400 تخلف ساختمانی ثبت شده است.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری در پایان سخنان خود بر ضرورت بررسی دلایل تخلفات ساختمانی در استان تأکید و با طرح این سؤال که چرا مردم به ساخت‌وسازهای غیرمجاز روی آورده‌اند؟ خاطرنشان ساخت : در این‌باره ضوابط طرح تفصیلی شهر یزد را مورد بررسی قرار داده‌ایم و این بررسی ها به طور دقیق و مستمر ادامه دارد.
گفتنی است در این نشست به اعمال قوانین شهرسازی بر اساس ماده‌های قانونی حوزۀ ساخت‌وساز تأکید شد و مسئولان شهرسازی شهرستان‌ها به بیان مشکلات شهرهای استان در حوزۀ شهرسازی پرداختند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.