قدس آنلاین-بجنورد: معاون اول رییس جمهورو رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور دقایقی قبل به همراه هیئتی به منظور بازدید و افتتاح از چند طرح، وارد فرودگاه بجنورد شد.

معاون اول رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و جمعی از مدیران ارشد استانی از اسحاق جهانگیری و هیات همراه در فرودگاه بجنورد استقبال کردند.

بازدید و افتتاح سد غلامان و پست تبدیلی 400 به 132کیلوولت جاجرم و همچنین حضور در شورای اداری از مهمترین برنامه های این سفر خواهد بود.

برای اجرای سد غلامان در شهرستان رازوجرگلان بیش از هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با بهره برداری از آن وضعیت آب شرب، آب مورد نیاز برای توسعه کشاورزی و همچنین صنعت منطقه بهبود می یابد.

کانال های شماره یک و دو پشت سد که برای تامین آب شرب منطقه مورد استفاده قرار می گیرند توسط وزارت نیرو به اجرا رسیده و آماده بهره برداری هستند و قرارداد لازم برای احداث کانال های شماره 3 و 4 هم که آب کشاورزی منطقه را تامین خواهند کرد، منعقد و اجرای آن آغاز شده است.

بازدید و افتتاح پست تبدیلی 400 به 132 کیلوولت شهرستان جاجرم نیز از برنامه های معاون اول رییس جمهور در سفر خود به خراسان شمالی است .

پیشتر محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی درباره این پروژه گفته بود: بهره برداری از این پروژه قابلیت اطمینان و پایداری در شبکه برق استان را افزایش خواهد داد و امکان برق رسانی به صنایع جدید به ویژه صنایع بزرگ هم ایجاد می شود.

همچنین جلسه شورای اداری استان نیز عصر امروز با حضور جهانگیری به عنوان رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیرو و همچنین معاون رییس جمهورورییس سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود و طی آن مسایل و برنامه های استان برای احقاق اقتصاد مقاومتی بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.