قدس آنلاین- یزد :مسئول ستاد مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) گفت : از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 150 نقطه‌ی یزد در جمعه آتی برگزار می شود و زمان ثبت‌نام در همایش و توزیع لباس متبرک به شیرخواران از اول محرم اعلام شده است

همایش شیرخوارگان حسینی در 150 نقطه‌ی یزدبرگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمود حسینی با اشاره به موج عظیمی که همایش شیرخوارگان حسینی در کشورمان در دیگر کشورهای جهان و در بین پیروان دیگر ادیان الهی بوجود آورده است، اظهار داشت : در سال گذشته بیش از چهار و 500 مراسم در سراسر دنیا به همین مناسبت برگزار شد و امسال افزایش این مراسم را در کشورهای مختلف جهان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان این که امسال این برنامه در روز جمعه شانزدهم مهرماه مصادف با پنجم محرم برگزار خواهد شد، افزود: در ابتدای این مراسم نذرنامه‌ای با این مضمون که شرکت‌کنندگان، شیرخوارگان خود را نذر ظهور امام زمان (عج) می‌کنند، قرائت می‌شود که در سال‌های اخیر برخی کشورهای مستکبر و رژیم غاصب صهیونیستی را دچار هراس کرده است.

دبیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام استان تصریح  کرد:  این همایش جهانی که در سال گذشته با حضور بیش از 300 هزار نفر در بیش از 150 نقطه‌ی استان یزد برگزار شد به نحوی که تنها در حسینه سید محمدآقا شهر یزد بالغ بر 15 هزار نفر شرکت کردند.

وی با بیان این که امسال پیش‌بینی برگزاری مراسم باشکوه‌تری در استان پیش‌بینی می‌شود، از ثبت‌نام و توزیع لباس متبرکه برای شیرخوارگان زیر یکسال با مراجعه به حسینه سیدمحمدآقا و ستادهای در نظر گرفته شده در سطح شهر یزد خبر داد.

حسینی با اشاره به مراسم عزاداری دهه اول محرم در این محل، خاطرنشان ساخت: البته امسال با ایجاد حسینیه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان، شاهد برنامه‌های متفاوتی برای نوجوانان و همچنین مهدبهشت ویژه خردسالان زیر هفت سال در محل حسینیه سیدمحمدآقا خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.